d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1135136137138139669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 14 2012 03:20am
Quote (Simon @ 13 Jan 2012 15:38)
http://i39.tinypic.com/2cygp6c.jpg

rate


riktigt nice parkettgolv bre
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 14 2012 03:59am
Quote (Intenso8 @ 13 Jan 2012 20:12)
hehe fräscha dock skulle jag aldrig ha på mig något sådant ^_^

Vad använder du för skor då?
Quote (ChingeR @ 14 Jan 2012 10:20)
riktigt nice parkettgolv bre

Så är det en jävla plastmatta;PPpPpPppPPppPppppp
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jan 14 2012 05:10am
typ såna här fast från treton



annars stövlar från VSB
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 14 2012 05:14am
Dno if srs

Skogsmulle?
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 14 2012 05:14am
Quote (Simon @ 14 Jan 2012 12:14)
Dno if srs

Skogsmulle?


jag skulle tro jobbskor
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jan 14 2012 05:17am
Quote (Simon @ 14 Jan 2012 13:14)
Dno if srs

Skogsmulle?


självklart ;) skulle helst gå i DC-Skor men snö och kallt så inåt helvete så stövlar >

Quote (c00kie_m0nster @ 14 Jan 2012 13:14)
jag skulle tro jobbskor


nope jobbar barfota ;)

This post was edited by Intenso8 on Jan 14 2012 05:18am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jan 14 2012 05:18am
Quote (c00kie_m0nster @ 14 Jan 2012 12:14)
jag skulle tro jobbskor


Knappast så att jag skulle använda skorna jag köpt på jobbet. Så det vore lite irrelevant om det endast var jobbskor han postade.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jan 14 2012 05:22am
Quote (Simon @ 14 Jan 2012 13:18)
Knappast så att jag skulle använda skorna jag köpt på jobbet. Så det vore lite irrelevant om det endast var jobbskor han postade.


jahapp ska jag pölsa runt i converse tycker du?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 14 2012 06:43am
+

Ska blanda rusty nail =)

This post was edited by Fil on Jan 14 2012 06:45am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 14 2012 06:59am
37.23l bensin för 533.88kr fml
Go Back To Svenska Topic List
Prev1135136137138139669Next
Add Reply New Topic New Poll