☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
135
136
137
138
139
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96386
Replies: 4038
Track Topic
Errorz
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold
:
915.00
#1361
Oct 31 2011 12:48pm
Fan temp i 12 timmar, drygt
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#1362
Oct 31 2011 12:48pm
Quote (Errorz @ Oct 31 2011 07:48pm)
Fan temp i 12 timmar, drygt
fick en igår och en nyss
Errorz
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold
:
915.00
#1363
Oct 31 2011 12:49pm
Quote (fotosyntEz @ 31 Oct 2011 20:48)
fick en igår och en nyss
12h? ^^
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#1364
Oct 31 2011 12:49pm
Quote (Errorz @ Oct 31 2011 07:49pm)
12h? ^^
den andra kanske inte är 12, men har väntat sen kl halv 4 -.-
This post was edited by fotosyntEz on Oct 31 2011 12:49pm
Errorz
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold
:
915.00
#1365
Oct 31 2011 12:50pm
Quote (fotosyntEz @ 31 Oct 2011 20:49)
den andra kanske inte är 12, men har väntat sen kl 4 -.-
fan vad surt. har ju bara joinat och leavat några games för snabbt, också får man 12h wtf?!?!
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#1366
Oct 31 2011 12:50pm
xAce acc
adda o skriv
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#1367
Oct 31 2011 12:51pm
Quote (Errorz @ Oct 31 2011 07:50pm)
fan vad surt. har ju bara joinat och leavat några games för snabbt, också får man 12h wtf?!?!
borde fan fixas ändå
Quote (umade @ Oct 31 2011 07:50pm)
xAce acc
adda o skriv
börjat?????
Errorz
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold
:
915.00
#1368
Oct 31 2011 12:51pm
Quote (fotosyntEz @ 31 Oct 2011 20:51)
borde fan fixas ändå
mm löjligt ändå, förstör ju bara det roliga för en :<
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#1369
Oct 31 2011 12:52pm
Quote (Errorz @ 31 Oct 2011 19:51)
mm löjligt ändå, förstör ju bara det roliga för en :<
SOPA
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#1370
Oct 31 2011 12:54pm
iso råniiiiiiiiboi
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
135
136
137
138
139
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact