d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1135136137138139404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 31 2011 12:48pm
Fan temp i 12 timmar, drygt
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 31 2011 12:48pm
Quote (Errorz @ Oct 31 2011 07:48pm)
Fan temp i 12 timmar, drygt


fick en igår och en nyss
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 31 2011 12:49pm
Quote (fotosyntEz @ 31 Oct 2011 20:48)
fick en igår och en nyss


12h? ^^
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 31 2011 12:49pm
Quote (Errorz @ Oct 31 2011 07:49pm)
12h? ^^


den andra kanske inte är 12, men har väntat sen kl halv 4 -.-

This post was edited by fotosyntEz on Oct 31 2011 12:49pm
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 31 2011 12:50pm
Quote (fotosyntEz @ 31 Oct 2011 20:49)
den andra kanske inte är 12, men har väntat sen kl 4 -.-


fan vad surt. har ju bara joinat och leavat några games för snabbt, också får man 12h wtf?!?!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 31 2011 12:50pm
xAce acc
adda o skriv
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 31 2011 12:51pm
Quote (Errorz @ Oct 31 2011 07:50pm)
fan vad surt. har ju bara joinat och leavat några games för snabbt, också får man 12h wtf?!?!


borde fan fixas ändå
Quote (umade @ Oct 31 2011 07:50pm)
xAce acc
adda o skriv


börjat????? :D
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 31 2011 12:51pm
Quote (fotosyntEz @ 31 Oct 2011 20:51)
borde fan fixas ändå


mm löjligt ändå, förstör ju bara det roliga för en :<
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 31 2011 12:52pm
Quote (Errorz @ 31 Oct 2011 19:51)
mm löjligt ändå, förstör ju bara det roliga för en :<


SOPA
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 31 2011 12:54pm
iso råniiiiiiiiboi
Go Back To Svenska Topic List
Prev1135136137138139404Next
Add Reply New Topic New Poll