d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11351361371381391131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 6 2011 10:28am
Quote (Undousuru @ Feb 6 2011 05:28pm)
Feeder -.-  ^_^


säger killen med 9 deaths.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 6 2011 10:29am
hihi :wub:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 6 2011 10:29am
Quote (eWaste @ 6 Feb 2011 17:28)
säger killen med 9 deaths.


han offrade sej i slutet bara ^:O
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 6 2011 10:29am
Quote (ChingeR @ 6 Feb 2011 17:26)
Riktigt jobbigt game, fast emot slutet så fick vi alla dem i flera 5v5lägen ^^ Så vi vann även fast Ewaste hade 0-5 innan 10min gått

http://img543.imageshack.us/img543/5671/asdwad.png


ap zilean, i am dissapoint.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 6 2011 10:29am
Quote (ChingeR @ Feb 6 2011 05:29pm)
han offrade sej i slutet bara ^:O


Kill stealarN^

This post was edited by eWaste on Feb 6 2011 10:29am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 6 2011 10:30am
Quote (eWaste @ 6 Feb 2011 17:29)
Kill stealarN^


17kills 17assists

not rly
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 6 2011 10:30am
Quote (ChingeR @ Feb 6 2011 05:30pm)
17kills 17assists

not rly


17 missade KS

Quote (ChingeR @ Feb 6 2011 n0:0b)
oj oj oj fest på dansgolvet


This post was edited by eWaste on Feb 6 2011 10:31am
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 7 2011 07:07am
omg... hatar att folk är idioter...

gjorde ett försök på ranked games
drag innan de ens startade pga att laget är helt lost...

folk vägrar ju fan ta tanks,
Dom vägrar ta Ignite när man ser att mundo är på andra laget!?!!??

Fan tänker dom med då?!?!?!

Blir så sjukt förbannad...........

fick 1 lose och en left pga att man drog innan gamet startade.. fyfan va arg man blir..
cp spel
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 7 2011 07:19am
Förslag på gubbar som är carry i ranked 5v5.

Bra imo:

Dps: Ashe, Kayle, Tristana, Kog, Tryn --> Fed --> carry --> Win (BANNA ALLTID), MAster Yi, Etc?

Mage Caster: Kassadin, Vlad, Malzahar, (taric), Sion, ZILEAN THA KING OF CARRY SUPPORT I RANKED, Lux, Ryze, Kennen, Janna Ofc, Morgana, AD ezreal, VEIGAR HIM SELF ( med lite tank eq ), AP katarina, inte ad FFS

Tanks: Malphite, Rammus, Nunu, Galio, Singed, Garen, NASUS, Gragas, Alistar



Imo Värdelösa Carry gubbar i Ranked 5v5:

Dps: Miss fortune, Teemo (no need buy wards ffs) Han är för passive i team fights, Shaco också för passive, Warwick (på tok för lite dmg för en dps early/mid game)

Mage/support/casters: Nidalle (för passive men har nice heal dock), Karma, Heimer (bra pusher men en helt klart Focued squichy),

Tanks: Mordekeiser (folk som spelar han tror dom är någon jävla odödlig gud värkar det som)

vad tycker ni :P ?

Alla dom jag inte tagit med tycker jag är varken bra eller dåliga utan funkar fint.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 7 2011 07:22am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 7 2011 08:45am
Quote (swewik @ 7 Feb 2011 14:07)
omg... hatar att folk är idioter...

gjorde ett försök på ranked games
drag innan de ens startade pga att laget är helt lost...

folk vägrar ju fan ta tanks,
Dom vägrar ta Ignite när man ser att mundo är på andra laget!?!!??

Fan tänker dom med då?!?!?!

Blir så sjukt förbannad...........

fick 1 lose och en left pga att man drog innan gamet startade.. fyfan va arg man blir..
cp spel


du kan ju ta ignite?
samma hände mig igår, då fick jag välja ignite. Men man behöver egentligen inte mer än 1 ignite om dom har mundo, du behöver ju inte lägga ignite 4 gånger i en teamfight på mundo. lol
cp spel skulle jag inte vilja säga, möjligtvis "cp spelare".
Go Back To Svenska Topic List
Prev11351361371381391131Next
Add Reply New Topic New Poll