d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1133134135136137229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Apr 27 2013 04:49am
blev 5 idag i en turnering bara 200kr men kul iaf, hade skit kort större delen av sista bordet.
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 27 2013 04:51am
Haft coolerdagen AB här :/

Har QQ brädan är låg och utan avslutade drag - en snubbe har KK
Har pkt 6 och träffar trissen, en snubbe har träffat trissen med sina pkt 8or
Träffar två par med A10, Snubben har två par AK

-30$ för tillfället idag :(

Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Apr 27 2013 09:38am
ligger +150$ i dag:p
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 27 2013 01:54pm
Quote (addesmile @ 27 Apr 2013 17:38)
ligger +150$ i dag:p


150$? Najz! gratz +, vilka nivåer kör du på? :)

This post was edited by Malmy on Apr 27 2013 01:55pm
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Apr 27 2013 03:26pm
Quote (Malmy @ Apr 27 2013 07:54pm)
150$? Najz! gratz +, vilka nivåer kör du på? :)


fått bra placeringar i turneringar annars lirar jag SNG 5-6man 20kr+$3.5 beroende på vilken site jag lirar på
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 27 2013 03:29pm
Quote (addesmile @ 27 Apr 2013 23:26)
fått bra placeringar i turneringar annars lirar jag SNG 5-6man 20kr+$3.5 beroende på vilken site jag lirar på


fan va nice :)

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 27 2013 08:19pm
Torskade precis en relativt stor pott när snubben går o jagar färg med 7hög färgchans i plo.. callar potbet på floppen på ca 17$.. mys ^^ träffar på rivern.. dessa kassa spelare...
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 28 2013 07:01am
Quote (berhemuli @ 28 Apr 2013 04:19)
Torskade precis en relativt stor pott när snubben går o jagar färg med 7hög färgchans i plo.. callar potbet på floppen på ca 17$.. mys ^^ träffar på rivern.. dessa kassa spelare...


blää :(

Torskade en AA mot en J8 off-suite förut ^^ och har torskat 5 eller 6 st QQ idag, men totalt sett är jag iaf plus +11$ något som känns som ett smärre mirakel under förutsättningarna :P
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 29 2013 11:20am
Quote (SCXiao @ 29 Apr 2013 13:57)


undrar vad det gjorde :/

Jag menar såg dom andra spelares kort? kunde dom göra något åt sina egna kort?

jävligt oinformerande artikel.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1133134135136137229Next
Add Reply New Topic New Poll