Quote (Svartermetalisk @ 12 Jan 2012 22:03)
Jo jag förstår att du inte pungade 1,000,000 för den där för att ha den till att röja grus-gången en gång per år.
Vad jobbar du med?
grävmaskinförare
just nu är runt är jag i gällivare och lastar dumprar i grustag.
ska ner i aitik gruvan om 2 veckor som inhyrd på en volvo EC 700
+ där uppe har man inga utgifter endast inkomster

ok jag betalr för internet till stugan
så om nån är sugen på att köpa en volvo 850 glt -94 så finns en här uppe tillsalu xD
ska köpa nåt större + fyrhjulsdrivet
This post was edited by Intenso8 on Jan 12 2012 02:10pm