d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1133134135136137404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 12 2011 07:14am
Quote (R4mses @ 12 Oct 2011 15:12)
vet man vilken tid nya laddern kommer vara uppe?


servrarna brukar gå ner typ 6-7 tiden, uppe igen nån gång mellan 9 och 12 ( 21-24)..
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 12 2011 08:04am
Quote (Dreamfuel @ Oct 12 2011 01:14pm)
servrarna brukar gå ner typ 6-7 tiden, uppe igen nån gång mellan 9 och 12 ( 21-24)..


men de har ju mekat något nytt nu pga förseningen eller nåt
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 12 2011 08:06am
Quote (Dreamfuel @ Oct 12 2011 02:14pm)
servrarna brukar gå ner typ 6-7 tiden, uppe igen nån gång mellan 9 och 12 ( 21-24)..


FALSE
Dom brukar vara upp senast 8 för att spela, dom tas oftast ner 12 på dagen i USA (vi ligger 6h fram obv????), men nu har dom sagt att det blir reset på morgonen i USA så här blir det väl ca 3-4?
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 12 2011 08:07am
Quote (PhearCIII @ 12 Oct 2011 16:06)
FALSE
Dom brukar vara upp senast 8 för att spela, dom tas oftast ner 12 på dagen i USA (vi ligger 6h fram obv????), men nu har dom sagt att det blir reset på morgonen i USA så här blir det väl ca 3-4?


I can only hear " Blah blah blah blah "...

Spelar ingen roll vad som står och vad som sägs. Servrarna åker aldrig ner på en specifik tid, och de kommer aldrig upp på utsatt tid. Det är 99% random.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 12 2011 08:27am
dom resetar på morgonen tror jag dom sa
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 12 2011 08:31am
Quote (orvar174 @ Oct 12 2011 02:27pm)
dom resetar på morgonen tror jag dom sa


ajdå
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 12 2011 08:33am
Quote (R4mses @ Oct 12 2011 04:31pm)
ajdå


I USA då alltså.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Oct 12 2011 09:19am
Quote (Mikob @ 12 Oct 2011 15:33)
I USA då alltså.


Deras servrar står i Bagdad, Blizzard jobbar från antingen USA eller UK, vi bor i Sverige. Servrarna är uppe 25 Januari 2007.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 14 2011 06:10pm
Kört en 20 mf runs genom i stort sätt hela d2 nu och som bäst hittat: 3+bow & x-bow 3sox lvl 29 båge, samt någon War axe med fools för lvl 37.

Insåg då även att jag mf'at från c:a lvl 93-93½ den senaste månaden utan att hitta något bättre än typ viper

Slutsats: fu åt mf
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 14 2011 07:00pm
spelar d2 varje dag
Go Back To Svenska Topic List
Prev1133134135136137404Next
Add Reply New Topic New Poll