d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11331341351361371131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 5 2011 08:27am
phreebirdz be micke9111
ChingeR be chingtheking ofc
Halluxx be Hallkluxx

chefen123 be chefskyfflarn
qwertrewq be undousuru
Johanmo dno



This post was edited by ChingeR on Feb 5 2011 08:29am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 5 2011 08:29am
Quote (ChingeR @ 5 Feb 2011 14:27)
http://img829.iageshack.us/img829/7074/pwntlolz.png


släng upp match historiken medans du ändå håller på :angry:
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 5 2011 08:29am
Quote (swewik @ Feb 5 2011 02:13pm)
värt att ta den helt i onödan eWaste-.-

spelade mitt första ranked game nu :)
http://i56.tinypic.com/2iauu.png

tkr de va mkt lättare än vanligt :blush:


Man möter ju inte bra team varje gång :P, Men det är lika gött varje gång man vinner att ranked, det är mycket roligare att spela.

Vi borde dra ett Arranged 5v5 senare eller något, det hade varit roligt, har bara kört ett sådant.
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 5 2011 09:28am
Quote (Chefen @ Feb 5 2011 02:29pm)
släng upp match historiken medans du ändå håller på :angry:


chefen arg :(
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 5 2011 09:34am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 5 2011 02:29pm)
Man möter ju inte bra team varje gång :P, Men det är lika gött varje gång man vinner att ranked, det är mycket roligare att spela.

Vi borde dra ett Arranged 5v5 senare eller något, det hade varit roligt, har bara kört ett sådant.


nä, blir ju svårt när jag är i andra laget B)

ja är på =)
måste ju skaffa 9 vinns i ranked game nu :P
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 5 2011 10:03am
Quote (swewik @ Feb 5 2011 03:34pm)
nä, blir ju svårt när jag är i andra laget  B)

ja är på =)
måste ju skaffa 9 vinns i ranked game nu :P


wai? :P du får rating om det står 2/0 i win/lose :)
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 5 2011 10:05am
Nån som vill spela? :P

de som inte har mig på LoL adda ewastee

This post was edited by eWaste on Feb 5 2011 10:07am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 5 2011 11:30am
Quote (eWaste @ 5 Feb 2011 17:05)
Nån som vill spela? :P

de som inte har mig på LoL adda ewastee


vem vill ha skabb?
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 5 2011 03:28pm
Quote (ChingeR @ Feb 5 2011 06:30pm)
vem vill ha skabb?


Du har ju redan det så :P
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 5 2011 03:47pm
Quote (eWaste @ 5 Feb 2011 22:28)
Du har ju redan det så :P


Mm efter senaste gamet jag lirade med dig så fick jag ju d :C
Go Back To Svenska Topic List
Prev11331341351361371131Next
Add Reply New Topic New Poll