Quote (swewik @ Feb 5 2011 02:13pm)
värt att ta den helt i onödan eWaste-.-
spelade mitt första ranked game nu

http://i56.tinypic.com/2iauu.png
tkr de va mkt lättare än vanligt

Man möter ju inte bra team varje gång :P, Men det är lika gött varje gång man vinner att ranked, det är mycket roligare att spela.
Vi borde dra ett Arranged 5v5 senare eller något, det hade varit roligt, har bara kört ett sådant.