Quote (addesmile @ 25 Apr 2013 19:30)
tja börjat lira på PS 1.50 sng 6-9man HU
tycker det är sjukt tråkigt att alla kör push/fold betydligt mycket mer än de lägsta nivåer på SvS eller unibet
bara vänta på bra korten och chansa känns det som.
Låter som om du kör hyperturbo's? Annars är det väl inte så mycket push/fold ändå, första fem händerna möjligen men inte alls mer än svsp.