d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1132133134135136669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 5 2012 07:38pm
Quote (berhemuli @ 6 Jan 2012 02:00)
Elakt och kalla en person för "jevla" någonting bara för att denna person har en annan åsikt.  :(


Inte därför, snarare sättet du spyr ur dig dina åsikter på

:cry:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 5 2012 08:09pm
Quote (Fil @ 6 Jan 2012 03:38)
Inte därför, snarare sättet du spyr ur dig dina åsikter på

:cry:


Ja men alla kan väl inte vara bra på allt? Du är kanske jätteduktig på att leverera dina åsikter på ett ytters fint och respektfullt sätt.

:(
Member
Posts: 2,285
Joined: Nov 17 2005
Gold: 0.00
Jan 5 2012 08:13pm


åt upp den lika fort, sorgligt nog :(
Member
Posts: 9,068
Joined: Aug 3 2010
Gold: 340.20
Jan 6 2012 03:50am
Quote (pawa @ 9 Jun 2011 14:34)
Efter inspiration av annat forum tänkte jag att en sånhär tråd kunde vara roligt :). Posta gärna produktbild (antingen från internet eller i verkligheten, och skriv gärna vad ni tycker om produkten)

I'll go first:

Köpt en ny automatisk klocka (ska göra mitt Seiko orange monster sällskap) som är lite av en rolex explorer-rip off men jag hade inte 46k över så det blev denna istället :)


Beställd från USA så den är här om 1-2 veckor ^^
http://wegotitonline.com/images/1002.jpg


(rolex explorer = http://rolex-image.co.cc/images/hr/Explorer-II-16570-W-23a.jpg )


har själv en sådan invicta fast med blå urtavla ^^
tror det ska va samma modell.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 6 2012 09:18am
Nokia Lumia 800
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jan 12 2012 01:53pm
Volvo EW 140 c från 2008 (pics blir imorgon om nån vill se pärlan B)

har gått 227 timmar ^^

fick den för 950000
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jan 12 2012 01:57pm
Quote (Intenso8 @ 12 Jan 2012 20:53)
Volvo EW 140 c  från 2008 (pics blir imorgon om nån vill se pärlan B)

har gått  227 timmar ^^

fick den för 950000


vad är det?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 12 2012 02:00pm
Quote (Intenso8 @ Jan 12 2012 08:53pm)
Volvo EW 140 c  från 2008 (pics blir imorgon om nån vill se pärlan B)

har gått  227 timmar ^^

fick den för 950000


haha vad ska du med den till?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jan 12 2012 02:01pm
Quote (Svartermetalisk @ 12 Jan 2012 22:00)
haha vad ska du med den till?


jobba med? är man egen företagare uppe i gällivare får man mer en om man blir inhyrd som endast förare på deras maskiner

helt klart värt och köpa en begagnad när en ny kostar 1.7

This post was edited by Intenso8 on Jan 12 2012 02:03pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 12 2012 02:03pm
Quote (Intenso8 @ Jan 12 2012 09:01pm)
jobba med?


Jo jag förstår att du inte pungade 1,000,000 för den där för att ha den till att röja grus-gången en gång per år.

Vad jobbar du med?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1132133134135136669Next
Add Reply New Topic New Poll