Quote (pawa @ 9 Jun 2011 14:34)
Efter inspiration av annat forum tänkte jag att en sånhär tråd kunde vara roligt :). Posta gärna produktbild (antingen från internet eller i verkligheten, och skriv gärna vad ni tycker om produkten)
I'll go first:
Köpt en ny automatisk klocka (ska göra mitt Seiko orange monster sällskap) som är lite av en rolex explorer-rip off men jag hade inte 46k över så det blev denna istället

Beställd från USA så den är här om 1-2 veckor ^^
http://wegotitonline.com/images/1002.jpg
(rolex explorer =
http://rolex-image.co.cc/images/hr/Explorer-II-16570-W-23a.jpg )
har själv en sådan invicta fast med blå urtavla ^^
tror det ska va samma modell.