d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11311321331341351131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 4 2011 04:32pm
jae ae lgäe
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 4 2011 04:53pm
Quote (ChingeR @ Feb 4 2011 11:32pm)
jae ae lgäe


^^,
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 4 2011 05:56pm
Bara jag som spelar leauge of legends på en fredag kväll? Har ju ingen att dra ett ranked med :(

Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 4 2011 06:01pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 5 2011 12:56am)
Bara jag som spelar leauge of legends på en fredag kväll? Har ju ingen att dra ett ranked med :(

http://img691.imageshack.us/img691/7852/namnlscx.png


Google translate - Un Dou Suru
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 4 2011 09:08pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 5 2011 12:56am)
Bara jag som spelar leauge of legends på en fredag kväll? Har ju ingen att dra ett ranked med :(

http://img691.imageshack.us/img691/7852/namnlscx.png


du dissade mig -.-
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 4 2011 09:12pm
Quote (Undousuru @ Feb 5 2011 03:08am)
du dissade mig -.-


hi op ^_^
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 4 2011 09:49pm
Quote (LinkToMyProfile @ 4 Feb 2011 23:56)
Bara jag som spelar leauge of legends på en fredag kväll? Har ju ingen att dra ett ranked med :(

http://img691.imageshack.us/img691/7852/namnlscx.png


jo jag... bad brosan väcka mig om 10 minuter men tydligen glömde han bort mig :angry:
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 5 2011 03:33am
Quote (Chefen @ Feb 5 2011 04:49am)
jo jag... bad brosan väcka mig om 10 minuter men tydligen glömde han bort mig :angry:


Snäll bror du har. :P
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 5 2011 03:35am
Fan ingen av er är ju online :(
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 5 2011 03:59am
Quote (Undousuru @ Feb 5 2011 10:35am)
Fan ingen av er är ju online :(


Ska dra o åka skidor. Vi kan lira typ vid halv 6
Go Back To Svenska Topic List
Prev11311321331341351131Next
Add Reply New Topic New Poll