Quote (LinkToMyProfile @ 4 Feb 2011 23:56)
Bara jag som spelar leauge of legends på en fredag kväll? Har ju ingen att dra ett ranked med

http://img691.imageshack.us/img691/7852/namnlscx.png
jo jag... bad brosan väcka mig om 10 minuter men tydligen glömde han bort mig