Quote (berhemuli @ 24 Apr 2013 23:18)
en 25d buy in torsk, AA första handen som åt upp det mesta.. Bara fortsätta nöta ;P
fan vad trög jag är just nu, dubbelkollar att jag förstår rätt: du torskade 25$ mest från en AA?
om jag har rätt, hårt slag och tråkigt att höra

går nog uppåt snart

edit:
Kan lika gärna slänga in dagsresultatet: +22.75$ idag. inget amazing ofc, men rätt kolumn och helt ok

Quote (Svartermetalisk @ 24 Apr 2013 23:20)
KK
Alla andra på bordet hade kunnat ha Q10 off-suit men just denna killen borde jag inte ha synat ner och jag visste om det också. När han bettade turn visste jag exakt vad han hade och jag borde ha lagt mig, jag fattar inte varför jag synade och jag fattar definitivt inte varför jag synade på river.
Men men, det var denna handen jag spelade piss, hade jag vunnit nötflush mot triss handen som är 78 / 22 i min fördel hade jag plussat trots detta så pff
Det som slog mig var dock att han överspelade sitt överpar ganska rejält, jag har synat hans höjningar med suited connectors fan hela kvällen, jag hade lika gärna kunnat ha 6-7 och då hade jag tagit fan hela hans stack.
Jo fast om han nu har en bra table image, vilket jag antar att du har också, kan han ju ha kännt sig trygg förutom ifall du skulle haft QQ möjligtvis.
Sen vet jag inte hur mycket han bettade etc. Sen är det lätt gjort att overplaya AA & KK, man vill ju inte lägga dom snabbt iaf
This post was edited by Malmy on Apr 24 2013 03:27pm