Quote (ChingeR @ Feb 4 2011 06:35am)
Mitt första game med singer, 8 - 2

han e galet skön off/tank

Quote (Undousuru @ Feb 4 2011 06:07am)
19 2 12 med shaco nyss
det är fan nice, spelar du ap eller Ad?
2 Användare läser den här tråden (0 Gäster och 0 Anonyma användare): LinkToMyProfile,
Marcusd0har du nytt acc marcus? du är sällan inne

Säljer mina d2 items rätt billigt om någon skulle behöva
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51851994&f=54
This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 4 2011 08:19am