d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11301311321331341131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 3 2011 10:15am
Quote (Chefen @ Feb 3 2011 10:22am)
mm därför mitt öga skådar ''first time as teemo'' och satsen är 1-2 - 15-20


lirade ni mer igår eller? :)



This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 3 2011 10:16am
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 3 2011 11:13am
Har hittat hittat en Sjuk i huvet build åt irelia ^^ Och det är bara billiga items ^^ (typ) fast tilsammans är det en sjukt combo med hennes hybrid dmg


Sorceress Shoes (mag Pen för E)
Trinity Force (sjuk dmg boost/as/Crit/Movement speed)
Malady (as för din life steal 50%as + Sjuk mag pen för din E )
Youmuus Ghostblade ( Crit+ Sjuk active om man jagar+ Galen Armor pen för din Q+crit auto atack+Ulti trirnity boost+Cdr etc)
Starks Favour (as / life steal / Armor pen )
The blood thirster ( ad / lifesteel )

Alla dessa items tillsamanns Blir typ 13-15 k Gold, Vilket betyder at det går att uppnå i typ varje game som varar längre en 25 min ^^

Jag kollade på ett game jag gjorde med kata där jag dödade 154 minions och fick 5/2/6 Vilket varken är super feed eller galet många minions och på det gamet fick jag 11,6 K gold Vilket är nästan hela denna builden

Och man solar baron ganska lätt med denna builden, har prövat utan att misslyckas

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 3 2011 11:15am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 3 2011 02:47pm
Är servern nere för er ?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 3 2011 02:48pm
Quote (eviilution @ 3 Feb 2011 21:47)
Är servern nere för er ?


jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 3 2011 04:50pm
Quote (eviilution @ Feb 3 2011 08:47pm)
Är servern nere för er ?


det suger dase.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 4 2011 12:07am
19 2 12 med shaco nyss
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 4 2011 12:20am
Quote (Undousuru @ 4 Feb 2011 06:07)
19 2 12 med shaco nyss


gör om gör rätt :hug:




Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 4 2011 12:35am
Mitt första game med singer, 8 - 2 :O
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 4 2011 08:03am
Smiskar botar hårt nu med min krokodil jevel. Börjar ta mig framåt iaf :)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 4 2011 08:03am
Quote (ChingeR @ Feb 4 2011 06:35am)
Mitt första game med singer, 8 - 2 :O


han e galet skön off/tank :)

Quote (Undousuru @ Feb 4 2011 06:07am)
19 2 12 med shaco nyss




det är fan nice, spelar du ap eller Ad?

2 Användare läser den här tråden (0 Gäster och 0 Anonyma användare): LinkToMyProfile, Marcusd0

har du nytt acc marcus? du är sällan inne :)




Säljer mina d2 items rätt billigt om någon skulle behöva --> http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51851994&f=54 :)

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 4 2011 08:19am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11301311321331341131Next
Add Reply New Topic New Poll