Quote (SCXiao @ 25 Nov 2013 23:04)
Då har du missat något

och jo precis som med Ken så var folk på heartless10 och provocerade honom eftersom han blev så arg, det tyckte vi var roligt.
Fast heartless10 var väl att han började dampa själv knappt utan anledning och blev jätte arg? Sen började folk provocera?
I Kens fall så är det ju mer att folk från början klankat ner på han utan att han gjort nåt mot dom, bara att han haft racklig språkuppbyggnad i sina posts.
Quote (yla @ 25 Nov 2013 22:28)
Det har du helt rätt i.
Jag kommer med ett konstruktivt förslag isället.. Detta har jag ägnat mig åt i flera år:
Jag läser sällan Bws posts eftersom jag sällan får ut något av det.
Om jag väl råkar läsa en post så är det oftast något som gör mig förvirrad, då lämnar jag det och går till en mer intressantare post!!11
Vouch, bättre det än att klanka ner på folk!

Quote (Teposen @ 25 Nov 2013 23:04)
Sen har jag förmodligen sagt något taskigt emot dig. Det kan jag nästan garantera. Men aldrig fått någon värre skit tillbaka.
Vilket betyder att du är en snäll människa och behöver inte gå bärsärk så fort du får lite smuts i din väg.

:)))))
Det kan nog stämma. Sen har väl jag blivit halv retad förr typ? ;D
Tänkte mest på mina polls som jag vet inte kanske fyller så stort syfte för många men jag har gillat att göra dom av olika anledningar. Sen ogillade jag ju i början att bli kallad litttle_sister men nu bryr jag mig inte alls,
inte i alla såna där litttle_sister topics/skämt heller som kommer till o från! Blivit nästan mer som ett lokalt "meme" i sweub snarare än att försöka reta mig ^^