Quote (berhemuli @ 24 Apr 2013 21:18)
Skrev en stund sedan här att "Avslutar denna session just nu iaf. +12$
Vart nere efter en dålig start i turneringar, men efter cg kom igång så har det vart stabilt uppåt."
Denna gäller än ^^
Lirar väl senare igen
Sorry man, jag missade den posten helt

bra att du är + iaf

Quote (Svartermetalisk @ 24 Apr 2013 21:19)
Blir torsk idag också, torskade tre större potter där jag var stor stor stor favorit i två och favorit i en.
bland annat blev min nötflush utdragen av en triss när bordet parade sig på river.
Det finns ingenting att lära sig av denna sessionen heller det är som vanligt, jag splear bra ligger plus, får nötterna, slänger in pengar och toskar fett

Trist, men nya tag imorgon då!
edit: lol nu torskade jag AKsuited mot A3 suited också >.<
Han har synat mitt 3bet som är på 1.55$ pre flop. floppen kommer A x x rainbow, han går all in med sin 68cent eller vad fan det var, jag blixtsynar självklart. Turn klöver, river klöver och han får färgen OFC.
This post was edited by Malmy on Apr 24 2013 01:26pm