d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1129130131132133229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2013 12:41pm
Jag har inge flyt heller, kaosdag
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 12:43pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Apr 2013 20:41)
Jag har inge flyt heller, kaosdag


:(

Jag vann en fin pott på ~12$(profit) med 99 nyss, så nu är jag tillbaka där jag var innan KK och QQ :F

edit: btw Berhe vilken sida spelar du på nu? Pokerstars eller? :)

This post was edited by Malmy on Apr 24 2013 12:57pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2013 12:46pm
Quote (Malmy @ Apr 24 2013 08:43pm)
:(

Jag vann en fin pott på ~12$(profit) med 99 nyss, så nu är jag tillbaka där jag var innan KK och QQ :F


Alltid något :9 hur är du totalt? plus?

Jag vann en ok pott också, lite plus är jag men faen det är slit och släng

ingen räkmacka här inte :D

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 12:48pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Apr 2013 20:46)
Alltid något :9 hur är du totalt? plus?

Jag vann en ok pott också, lite plus är jag men faen det är slit och släng

ingen räkmacka här inte :D


+15$ totalt sett, så det är väl ok ändå :)

edit:

Lite konstig observation jag gjort. om man trycker XX%pot och cbettar as snabbt, så är folk betydligt mycket mer benägna att calla.


This post was edited by Malmy on Apr 24 2013 12:54pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 24 2013 01:10pm
Japp lirar på pokerstars nu.. eller när jag lirar då..

This post was edited by berhemuli on Apr 24 2013 01:10pm
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 01:16pm
Quote (berhemuli @ 24 Apr 2013 21:10)
Japp lirar på pokerstars nu.. eller när jag lirar då..


aight, hur har det gått för dig idag då? :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 24 2013 01:18pm
Quote (Malmy @ 24 Apr 2013 21:16)
aight, hur har det gått för dig idag då? :)


Skrev en stund sedan här att "Avslutar denna session just nu iaf. +12$
Vart nere efter en dålig start i turneringar, men efter cg kom igång så har det vart stabilt uppåt."

Denna gäller än ^^
Lirar väl senare igen
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2013 01:19pm
Blir torsk idag också, torskade tre större potter där jag var stor stor stor favorit i två och favorit i en.

bland annat blev min nötflush utdragen av en triss när bordet parade sig på river.

Det finns ingenting att lära sig av denna sessionen heller det är som vanligt, jag splear bra ligger plus, får nötterna, slänger in pengar och toskar fett



Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 01:19pm
Quote (berhemuli @ 24 Apr 2013 21:18)
Skrev en stund sedan här att "Avslutar denna session just nu iaf. +12$
Vart nere efter en dålig start i turneringar, men efter cg kom igång så har det vart stabilt uppåt."

Denna gäller än ^^
Lirar väl senare igen


Sorry man, jag missade den posten helt :P

bra att du är + iaf :)


Quote (Svartermetalisk @ 24 Apr 2013 21:19)
Blir torsk idag också, torskade tre större potter där jag var stor stor stor favorit i två och favorit i en.

bland annat blev min nötflush utdragen av en triss när bordet parade sig på river.

Det finns ingenting att lära sig av denna sessionen heller det är som vanligt, jag splear bra ligger plus, får nötterna, slänger in pengar och toskar fett



:( Trist, men nya tag imorgon då!


edit: lol nu torskade jag AKsuited mot A3 suited också >.<

Han har synat mitt 3bet som är på 1.55$ pre flop. floppen kommer A x x rainbow, han går all in med sin 68cent eller vad fan det var, jag blixtsynar självklart. Turn klöver, river klöver och han får färgen OFC.

This post was edited by Malmy on Apr 24 2013 01:26pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2013 01:58pm
Det blir mer dirr, körde en vända på motionscykeln och nu jävlar är det nya tag

första handen jag får en AK suited på big blind och alla foldar

kämpar kämpar kämpar

Quote (Malmy @ Apr 24 2013 09:19pm)
Sorry man, jag missade den posten helt :P

bra att du är + iaf :)





:( Trist, men nya tag imorgon då!


edit: lol nu torskade jag AKsuited mot A3 suited också >.<

Han har synat mitt 3bet som är på 1.55$ pre flop. floppen kommer A x x rainbow, han går all in med sin 68cent eller vad fan det var, jag blixtsynar självklart. Turn klöver, river klöver och han får färgen OFC.


Lol

Vem fan synar tre-bet med A-rag

det är typ det sämsta man kan göra, det är mer EV att syna med 24 suited
Go Back To Svenska Topic List
Prev1129130131132133229Next
Add Reply New Topic New Poll