d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11291301311321331131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 2 2011 02:22pm
Quote (Nickeee @ Feb 2 2011 08:59pm)
vann 2 games irad nu.
7-1-4 och 7-0-9

easy B)


Feed is Feed. B)

This post was edited by eWaste on Feb 2 2011 02:23pm
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 2 2011 04:02pm
Quote (Nickeee @ Feb 2 2011 07:59pm)
vann 2 games irad nu.
7-1-4 och 7-0-9

easy B)




B)

Vunnit 5 :D

Drog en quadra i lvl9 i 17/1/9 gamet

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 2 2011 04:04pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 2 2011 10:42pm
okej,spela inte på nätterna grabbar...det är riktigt många ryssar online så här dags
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 3 2011 12:34am
Quote (Chefen @ Feb 3 2011 05:42am)
okej,spela inte på nätterna grabbar...det är riktigt många ryssar online så här dags


Alltid för många ryssar B)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 3 2011 03:12am
går de inte att göra nått typ av filter? seriöst,sök på mig och kolla match historiken=p.g.a att detta ska vara online och bara förstöra...

eller finns de nån annan sida man kan fixa spelare?
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 3 2011 04:15am
spela ranked? där äre väl fler ikke noobs?

spelade me några tyskar som pratade tyska(ofc), frågade ja om dom kunde prata engelska ist, tyckte dom att jag skulle prata tyska :huh:

utländskt folk -_-
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 3 2011 04:22am
Quote (swewik @ 3 Feb 2011 10:15)
spela ranked? där äre väl fler ikke noobs?

spelade me några tyskar som pratade tyska(ofc), frågade ja om dom kunde prata engelska ist, tyckte dom att jag skulle prata tyska  :huh:

utländskt folk  -_-


mm därför mitt öga skådar ''first time as teemo'' och satsen är 1-2 - 15-20
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 3 2011 08:48am
iso lir
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 3 2011 08:50am
Quote (ChingeR @ Feb 3 2011 03:48pm)
iso feed


eh?

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 3 2011 08:55am
Quote (Undousuru @ 3 Feb 2011 15:50)
jak e pök


wat
Go Back To Svenska Topic List
Prev11291301311321331131Next
Add Reply New Topic New Poll