Quote (snoramej @ 17 May 2010 00:12)
Huh?
Vi är 13 pers i våran guild, och ändå lyckades vi ta piglets..
när de var d2 reset så gick 90% av våra slashers till D2 och ändå lyckats vi ta mer än 3gp's som ni fick förra veckan xD
Det är inge svårt att få piglets eller andra om man har lotto och får 2-3 passes till Ninja, lock osv.
Vi får oftast Piglets pga våra 50-60 GP's genom MQ fail