Quote (Malmy @ 9 Apr 2013 23:15)
på vilket sätt sponsrar Vänster partiet terrorism, det får du gärna ge en källa på. Och eftersom jag antar att du inte varit inne i 80%av vänsterpartiets riksdagsledamöters lägenheter och hus, kan du ju omöjligt veta det, men även om det var så, så undrar jag var skadan ligger i det?
AFA är ren terrorism - självmordsbombning och AK47'or. Dessa ligister får pengar från bland annat Vänsterpartier och om jag inte mins helt fel deras undergrupper "Ungvänster?" Och som ni förmodligen vet så är AFA inte bara ute efter hemska nazister utan även Moderater/Folkpartister och även de hemska kapitalisterna såsom det superfarliga Mc Donalds

Quote (Yla123 @ 9 Apr 2013 23:18)
ååååh vad jobbig du är. Spelar inte någon som helst roll vad jag svarar på det där.
Skulle lika gärna kunna säga att min kuk är 50 cm, sen hade vi suttit o diskuterat det i sida efter sida med samma resultat.
Jo för att om du hade sagt att din kuk var 50cm så hade det varit lika sant som den "fakta" du försöker trycka ner i halsen på andra och självklart så hade jag inte låtit din lögn sväva fritt utan att sparka på den ett par gånger.. Men du kanske gillar sånt

?
This post was edited by Makta on Apr 9 2013 04:21pm