d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1121314151636Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 12 2012 03:05pm
Quote (Spetch @ 12 Nov 2012 22:01)
Vilka ska dit nu då?

Finns det någon jävel man hatar som ska dit så man kan visa vart fan skåpet ska stå? :lol:


:ph34r: jonte

du jag kommer!!!!! så ska du visa vart min ölkage ska stå keke?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 12 2012 03:08pm
Quote (Spetch @ 12 Nov 2012 23:01)
Vilka ska dit nu då?

Finns det någon jävel man hatar som ska dit så man kan visa vart fan skåpet ska stå? :lol:


Markus, du och jag = :evil:

This post was edited by Yllegarnet on Nov 12 2012 03:08pm
Member
Posts: 205,321
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 12 2012 03:08pm
Quote (Spetch @ 12 Nov 2012 22:01)
Vilka ska dit nu då?

Finns det någon jävel man hatar som ska dit så man kan visa vart fan skåpet ska stå? :lol:


Stora scenen vid midnatt, doj????????
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Nov 13 2012 02:06am
KUNGEN ska dit!
alla måste ju träffa kungen
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 13 2012 02:22am
Quote (Intenso8 @ Nov 12 2012 11:05pm)
:ph34r: jonte

du jag kommer!!!!! så ska du visa vart min ölkage ska stå keke?


Du kommer asså?

Kan inte någon göra en lista på alla som ska dit från swesub. kul och veta
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 13 2012 02:37am
Quote (Intenso8 @ 12 Nov 2012 22:05)
:ph34r: jonte

du jag kommer!!!!! så ska du visa vart min ölkage ska stå keke?


Lol, överväger nästan att dra ned till DH. Hatar lan (står ut i 2dagar med polare) visserligen men polarna tjatar som faaaaaen.
Lär väl bli typ beerrage som fan på p12 nördar känner jag.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 13 2012 02:38am
Quote (PlaaD @ Nov 13 2012 10:37am)
Lol, överväger nästan att dra ned till DH. Hatar lan (står ut i 2dagar med polare) visserligen men polarna tjatar som faaaaaen.
Lär väl bli typ beerrage som fan på p12 nördar känner jag.


Jag kan plocka upp dig på vägen ;)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 13 2012 03:17am
Quote (Spetch @ 13 Nov 2012 10:38)
Jag kan plocka upp dig på vägen ;)




Plaad:

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 13 2012 03:48am
Quote (c00kie_m0nster @ Nov 13 2012 11:17am)
Plaad:

http://spamusers.com/Wiki/images/c/c7/Itsatrap.jpg


Ja skulle väll aldrig göra något emot Plaad :evil:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 13 2012 04:00am
Quote (Spetch @ 13 Nov 2012 09:38)
Jag kan plocka upp dig på vägen ;)


Åker med vänner/tar egen bil då :)

Quote (c00kie_m0nster @ 13 Nov 2012 10:17)
Plaad:

http://spamusers.com/Wiki/images/c/c7/Itsatrap.jpg


Lol, jag gör fälla på honom istället. JAG TAR HANS NAMN.. EFTER, EFTERNAMN!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1121314151636Next
Add Reply New Topic New Poll