d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev1121314151621Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 23 2012 02:25pm
Sry vart nyfiken på vad som sägs... Kan man bli donated för detta "obehag" om en viss person försöker få kontakt med mej Dont bother plz, kommer inte reply bara ignore.. Har ni frågor pm mej gärna jag är inte otrevlig mot nån utom en stalker;)

This post was edited by kung_kanta on May 23 2012 02:27pm
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 23 2012 02:26pm
Quote (kung_kanta @ May 23 2012 10:25pm)
Sry vart nyfiken på vad sim sägs... Kan man bli donated för detta "obehag" om en viss person försöker få kontakt med mej Dont other plz, kommer inte reply bara ignore.. Har ni frågor pm mej gärna jag är inte otrevlig mot nån utom en stalker;)


va
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 02:27pm
Quote (kung_kanta @ 23 May 2012 21:25)
Sry vart nyfiken på vad sim sägs... Kan man bli donated för detta "obehag" om en viss person försöker få kontakt med mej Dont other plz, kommer inte reply bara ignore.. Har ni frågor pm mej gärna jag är inte otrevlig mot nån utom en stalker;)


wat
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 23 2012 02:29pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 08:14pm)
Jag avskyr ödmjukhet för det är ungefär samma sak som falskhet. Det flesta människor är svin men dem spelar änglar... Jag är ett svin och en djävul och döljer inget..

Fast riktigt så är det ju faktiskt inte. Du verkar ha en rätt skev verklighetsuppfattning när det gäller vissa saker. Visst får man vara självgod och nöjd med sig själv samt allt dä romkring men en gnutta ödmjukhet är det aldrig någon som skadats utav.

Du har dock en poäng i det du säger, uppriktighet är något som saknas i dagens samhälle. Då det ofta sårar de "psykiskt svaga" som hellre lever deras liv i en lögn.

This post was edited by x17 on May 23 2012 02:30pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:29pm
Quote (kung_kanta @ 23 May 2012 22:25)
Sry vart nyfiken på vad sim sägs... Kan man bli donated för detta "obehag" om en viss person försöker få kontakt med mej Dont other plz, kommer inte reply bara ignore.. Har ni frågor pm mej gärna jag är inte otrevlig mot nån utom en stalker;)



Varför skall du bli donated? Du har ju 200 miljoner, köpa 100k fg är väl inga problem? Sen har du redan lyckats ljuga för Fil så han tom tror du har en volvo v60, eller åtminstone kör omkring i en sådan... Så du har redan vunnit... räcker inte det?
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 23 2012 02:31pm
Sitter/ligger i soffan o kollar film,halv jobbigt att skriva med mobilen:)


Så jag lurar i bakgrunden.... Inga replys fyån mej mer idag... Natti natt!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 23 2012 02:31pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 09:04pm)
Ja men det är ju ert enda nöje att trycka på report post :)


Mer effektivt att PMa en mod man känner :)

Tyvärr så han någon reporta dig före mig :angry:
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:34pm
Quote (x17 @ 23 May 2012 22:29)
Fast riktigt så är det ju faktiskt inte. Du verkar ha en rätt skev verklighetsuppfattning när det gäller vissa saker. Visst får man vara självgod och nöjd med sig själv samt allt som hör till men en gnutta ödmjukhet är det aldrig någon som skadats utav.

Du har dock en poäng i det du säger, uppriktighet är något som saknas i dagens samhälle. Då det ofta sårar de "psykiskt svaga" som hellre lever deras liv i en lögn.



Jag har ingen skev verklighetsuppfattning, däremot en realistisk verklighetsuppfattning. 35 års erfarenhet borde väl vara något värt hoppas jag.... och jag har inte alltid levt något glamour liv utan gått den långa och hårda vägen för att komma dit jag är idag... Alltså ännu ondare och elakare än när jag var ung :) Pain is the only way to grow ...
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 23 2012 02:35pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 10:34pm)
Jag har ingen skev verklighetsuppfattning, däremot en realistisk verklighetsuppfattning. 35 års erfarenhet borde väl vara något värt hoppas jag.... och jag har inte alltid levt något glamour liv utan gått den långa och hårda vägen för att komma dit jag är idag... Alltså ännu ondare och elakare än när jag var ung :) Pain is the only way to grow ...


skulle inte låna dig min gräsklippare om du var min granne
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:35pm
Quote (Orvar @ 23 May 2012 22:31)
Mer effektivt att PMa en mod man känner :)

Tyvärr så han någon reporta dig före mig :angry:



Ja det är därför jag aldrig gillat mods på jsp eller vill vara någon själv... Därför att ingen sköter sig. En mod skall vara opartisk inte påverkas av något PM från en desperat snorunge...
Go Back To Svenska Topic List
Prev1121314151621Next
Closed New Topic New Poll