d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
Prev1121314151621Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 1 2012 02:36pm
Orkar inte, först skulle jag koppla in en ny SSD, då har dom inte skickat med fästplattan så den sitter med buntband.. När jag kopplat in den så startar jag datorn, inga fläktar funkar.. Felsöker i 1h och inser tillslut att en kabelsko från PSU-sladden har hoppat ur
Startar

Nu hittar datorn inte 2 utav mina hårddiskar ASODIFQU#"OIJ!NIJAMMMMMMMMMMM
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 1 2012 02:39pm
Quote (PhearCIII @ May 1 2012 10:36pm)
Orkar inte, först skulle jag koppla in en ny SSD, då har dom inte skickat med fästplattan så den sitter med buntband.. När jag kopplat in den så startar jag datorn, inga fläktar funkar.. Felsöker i 1h och inser tillslut att en kabelsko från PSU-sladden har hoppat ur
Startar

Nu hittar datorn inte 2 utav mina hårddiskar ASODIFQU#"OIJ!NIJAMMMMMMMMMMM


:lol:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 1 2012 02:43pm
Quote (umade @ May 1 2012 09:39pm)
:lol:


Har väl lyckats slita ut en SATA sladd :fume:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 1 2012 02:47pm
Quote (PhearCIII @ May 1 2012 10:43pm)
Har väl lyckats slita ut en SATA sladd :fume:


Easy bro, så länge den hårddisk med D2 funkar så :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 1 2012 02:53pm
Quote (umade @ May 1 2012 09:47pm)
Easy bro, så länge den hårddisk med D2 funkar så :)


Vi får se, har jag inte det så skiter jag i detta :P


Btw vi tar fortfarande in en sista spelare .)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 1 2012 03:21pm
Quote (PhearCIII @ May 1 2012 09:53pm)
Vi får se, har jag inte det så skiter jag i detta :P


Btw vi tar fortfarande in en sista spelare .)


:rolleyes:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 2 2012 02:45am
Ahapp, idag då..
Funtar på om man ska till ICA en sväng eller köra nyttigt i år :P
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 2 2012 02:50am
Quote (PhearCIII @ May 2 2012 09:45am)
Ahapp, idag då..
Funtar på om man ska till ICA en sväng eller köra nyttigt i år :P


ICA gogogo

Själv köper jag nog nåt på lidl istället :p slut på pengar som vanligt, men deras saker är rätt prisvärda så...
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 2 2012 03:00am
Quote (PhearCIII @ 2 May 2012 10:45)
Ahapp, idag då..
Funtar på om man ska till ICA en sväng eller köra nyttigt i år :P


Du verkade ju hälsosam senast med?


Lite diabetes är väl inte så farligt...

This post was edited by PlaaD on May 2 2012 03:00am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 2 2012 03:00am
Quote (PlaaD @ May 2 2012 10:00am)
Du verkade ju hälsosam senast med?
http://img851.imageshack.us/img851/3006/img2430i.jpg

Lite diabetes är väl inte så farligt...


Det jag menar.... :thumbsup:

Quote (Orvar @ May 2 2012 09:50am)
ICA gogogo

Själv köper jag nog nåt på lidl istället :p slut på pengar som vanligt, men deras saker är rätt prisvärda så...


Får se, kanske ändå måste till centrum och köpa ett insug :)

Vad sakerna kostar spelar väl ingen roll för mig, men försöker leva lite mer nyttigt nu haha, men kanske blir nån platta energidricka ändå :D


Såhär fint är de ju nu :P



This post was edited by PhearCIII on May 2 2012 03:05am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1121314151621Next
Add Reply New Topic New Poll