d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev1121314151626Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Nov 27 2011 07:19am
Levlar nytt på twisting nether.

/slit
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Nov 27 2011 01:44pm
Frostmane Alliance (?) tror jag. har dock inte lirat sedan första pvp säsongen i cata
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 27 2011 01:57pm
Lirade vanilla - Tbc och början av Wotlk (lvlade upp till 80, thats it)

sen slutade jag x)

lirade själv på Emeriss, Horde
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Dec 1 2011 01:14am
n00obs!
vilka har dödat deathwing då (inte LFR)
han var på 2% :<
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 1 2011 09:56am
4.3 var ju dö-trist
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Dec 1 2011 10:04am
Quote (Simon @ 1 Dec 2011 17:56)
4.3 var ju dö-trist


Du är dötrist.

This post was edited by Giraff on Dec 1 2011 10:04am
Member
Posts: 5,950
Joined: Mar 14 2009
Gold: 73.00
Dec 1 2011 10:26am
det ska vara vanilla, då var det kul :D
Nu är det så jefla noob friendly :( var skojj när det var lite svårare
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Dec 1 2011 10:43am
Quote (Simon @ 1 Dec 2011 17:56)
4.3 var ju dö-trist


jaha varför det då?
Member
Posts: 2
Joined: Mar 2 2012
Gold: 0.00
Mar 2 2012 03:26pm
Någon som spelar på Jaedenar EU Horde? Isf har jag guld till salu!
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 18 2012 02:05am
Någon mer som lirar på Frostmane? Sitter på en 85 Dranei Priest med fullt pvp gear :-)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1121314151626Next
Add Reply New Topic New Poll