d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev1121314151636Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jan 27 2011 12:56pm
1000 fg freeroll, heja svenskarna :kiss:

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51687510&f=104


e; den börjar om ungefär 50 minuter

This post was edited by SCXiao on Jan 27 2011 01:13pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 27 2011 12:57pm
förlrade nyss en 200 h/u

har AA den andra 9 10 off <_< hatar pokerstars och allt som har med pokerstars att göra
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jan 27 2011 02:02pm
Quote (SCXiao @ 27 Jan 2011 18:56)
1000 fg freeroll, heja svenskarna :kiss:

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51687510&f=104


e; den börjar om ungefär 50 minuter


Två minuter kvar tills turneringen börjar, fortfarande tre lediga platser kvar ;)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 27 2011 10:26pm
lirade lite 1:1 pot limit omaha ring.. gick från 150fg till 1200fg.. gav 100fg i dricks.. :)
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 28 2011 07:00am
ska börja spela nu :D
men kan inte ladda hem AIM :( länken funkar typ inte...
what 2 do?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 28 2011 07:01am
Quote (swewik @ 28 Jan 2011 15:00)
ska börja spela nu :D
men kan inte ladda hem AIM :( länken funkar typ inte...
what 2 do?


webmessenger eller ja aim express

http://www.aim.com/products/express/
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 28 2011 07:04am
Quote (berhemuli @ Jan 28 2011 01:01pm)
webmessenger eller ja aim express

http://www.aim.com/products/express/


fick igång den nu :)
Fuuuuuuuuuuuuuuuu

När jag trycker på "Get a user name" i aim så laddar den i 2 sek sen blinkar det bara till med nån vit text unnnused nått :S

hmm....

kan vara så att det inte funkar på skolan?....

får testa när ja kmr hem...

This post was edited by swewik on Jan 28 2011 07:13am
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jan 28 2011 07:26am
Quote (SCXiao @ Jan 27 2011 07:56pm)
1000 fg freeroll, heja svenskarna :kiss:

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51687510&f=104


e; den börjar om ungefär 50 minuter


gl
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Jan 28 2011 08:27am
ask r4mse whos da man :)
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Jan 28 2011 08:28am
Quote (Swaan @ Jan 28 2011 02:27pm)
ask r4mse whos da man :)


nu spelar du upp dig till ~15k så kör du en 15k a/i Obv, de är kulT
Go Back To Svenska Topic List
Prev1121314151636Next
Add Reply New Topic New Poll