d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Många är Troll?
Prev1121314151635Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:44am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 02:42pm)
som svar på din gamla post så har jag denna, som bevisar allas våran poäng:



http://i55.tinypic.com/vry2rk.jpg

Tyvärr, you lose.


Hon är söt där.

i win.
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Nov 3 2010 08:44am
Quote (snoramej @ 3 Nov 2010 16:42)
som svar på din gamla post så har jag denna, som bevisar allas våran poäng:



http://i55.tinypic.com/vry2rk.jpg

Tyvärr, you lose.


:evillol:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:45am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:44)
Hon är söt där.

i win.


Du bevisade än en gång att du är svårt efterbliven, du förlorar igen. Om din smak verkligen är så dålig så kan man ju t.om. dra en flame-rad eller två åt Felicia snart.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 3 2010 08:45am
Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 04:44pm)
Hon är söt där.

i win.


Ja det är ingen dum brud du har hittat iaf imo, rätt snygg
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 3 2010 08:47am
Quote (PhearCIII @ Nov 3 2010 02:45pm)
Ja det är ingen dum brud du har hittat iaf imo, rätt snygg


sant
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:47am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 02:45pm)
Du bevisade än en gång att du är svårt efterbliven, du förlorar igen. Om din smak verkligen är så dålig så kan man ju t.om. dra en flame-rad eller två åt Felicia snart.


Jag vinner hur du än skriver så är min lag.

Jag > dig

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 3 2010 08:47am
Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 04:44pm)
Hon är söt där.

i win.


Ja du har en snygg brud men du är fortfarande en clown, hoppa av mina nötter och börja på Komvux
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:48am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:47)
Jag vinner hur du än skriver så är min lag.

Jag > dig


"ok"
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 3 2010 08:48am
Quote (dallenthedude @ Nov 3 2010 03:47pm)
Jag vinner hur du än skriver så är min lag.

Jag > dig


Jag > mig
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:49am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 3 2010 02:47pm)
Ja du har en snygg brud men du är fortfarande en clown, hoppa av mina nötter och börja på Komvux


nn har jobb tjänar bra jobbar lite, vad mer vill man ha? :)

Quote (ZippYz @ Nov 3 2010 02:48pm)
Jag > mig


okey gött
Go Back To Svenska Topic List
Prev1121314151635Next
Closed New Topic New Poll