Quote (Svartermetalisk @ Oct 14 2010 12:28am)
Det går inte att ta något du säger på allvar när du stavar som jag gjorde i tvåan.
Jag vet inte hur jag skall hantera all överflöd av kärlek som cirkulerar inne på detta forumet.
Ni är sååå söta, allihopa! :angel: