d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev1121314151618Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2010 04:17pm
Quote (ankiie @ 13 Oct 2010 23:16)
slashasen tar ju dig i skitan, du har ju lika stor hjärnkapacitet som han kan stava rätt till en barnbok.


Sorry i don't speak retard.. :(
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 13 2010 04:18pm
Quote (ankiie @ Oct 14 2010 12:16am)
slashasen tar ju dig i skitan, du har ju lika stor hjärnkapacitet som han kan stava rätt till en barnbok.


Hur är det hemma egentligen? :/
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2010 04:19pm
Quote (Makta @ Oct 13 2010 10:17pm)
Sorry i don't speak retard.. :(


öppna ögonen, kanske suger ditt liv inte bara p.g.a juden?
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2010 04:19pm
mein herz brennt
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2010 04:24pm
Quote (ankiie @ 13 Oct 2010 23:19)
öppna ögonen, kanske suger ditt liv inte bara p.g.a juden?


Svenska för nybörjare.. Read it!
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 13 2010 04:25pm
Quote (Makta @ Oct 13 2010 11:24pm)
Svenska för nybörjare.. Read it!


épic rhymer is épic
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 13 2010 04:26pm
Quote (Makta @ Oct 14 2010 12:24am)
Svenska för invandrare.. Read it!


Fix'd

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 13 2010 04:28pm
Quote (ankiie @ Oct 14 2010 12:16am)
slashasen tar ju dig i skitan, du har ju lika stor hjärnkapacitet som han kan stava rätt till en barnbok.


Det går inte att ta något du säger på allvar när din meningsuppbyggnad är sämre än vad min var när jag gick i tvåan.

This post was edited by Svartermetalisk on Oct 13 2010 04:28pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2010 04:30pm
Quote (Svartermetalisk @ 13 Oct 2010 23:28)
Det går inte att ta något du säger på allvar när din meningsuppbyggnad är sämre än vad min var när jag gick i tvåan.


MI NÅ SPIK GUOD!
Banned
Posts: 28
Joined: Oct 13 2010
Gold: 0.00
Oct 13 2010 04:30pm
Quote (Svartermetalisk @ Oct 14 2010 12:28am)
Det går inte att ta något du säger på allvar när du stavar som jag gjorde i tvåan.


Jag vet inte hur jag skall hantera all överflöd av kärlek som cirkulerar inne på detta forumet.

Ni är sååå söta, allihopa! :angel:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1121314151618Next
Add Reply New Topic New Poll