d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev11213141516100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 05:45pm
Quote (Mabouse @ 17 Nov 2009 23:39)


om man scammar nån på 60 k så äre väl klart? :P om han nugjorde de
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 17 2009 06:00pm
natti.
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 17 2009 06:06pm
Quote (gosif @ Nov 18 2009 01:00am)
natti.


night
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Nov 17 2009 06:36pm
Quote (Ekaan @ 18 Nov 2009 00:45)
om man scammar nån på 60 k så äre väl klart? :P om han nugjorde de


skulle intr tro de. då skulle han haft scammer tag och säkert blivit bannad också.

kanske iunte bannad men garanterat scammer tag

This post was edited by RistVaLL on Nov 17 2009 06:37pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 17 2009 06:37pm
Quote (RistVaLL @ 18 Nov 2009 02:36)
skulle intr tro de. då skulle han haft scammer tag och säkert blivit bannad också.


det måste ju alltid investigeras först, aldrig insta scammertagged innan investigering, typ. Banned blir man inte av att scamma.. sen sa han till mig iaf att han blivit keyloggad. får väl se hur allt går.
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Nov 17 2009 08:08pm
Quote (SpAz. @ 18 Nov 2009 01:37)
det måste ju alltid investigeras först, aldrig insta scammertagged innan investigering, typ. Banned blir man inte av att scamma.. sen sa han till mig iaf att han blivit keyloggad. får väl se hur allt går.


ah precis, jag skulle tippa på att det är nått sånt, och att han lockat sitt eget fg.
men då kommer frågan, varför locka sitt fg när man inte har fg.
Member
Posts: 2,871
Joined: Jul 28 2009
Gold: 6,545.00
Nov 17 2009 08:10pm
vad gör alla som e vakna ? :P
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Nov 17 2009 08:12pm
Quote (H0rmil @ 18 Nov 2009 03:10)
vad gör alla som e vakna ? :P


hmm inte mkt skriver listor på alla griefs man har kvar på non ladder ^^ fett tråkigt ^^
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2009 08:14pm
kör cs i zm version galet kul
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Nov 17 2009 08:22pm
Quote (H0rmil @ 18 Nov 2009 03:10)
vad gör alla som e vakna ? :P


Sitter och funderar och tänker, som alltid om jag är vaken vid den här tiden ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev11213141516100Next
Closed New Topic New Poll