☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Kaffe Topicen :) > Epic
Prev
1
12
13
14
15
16
21
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 4329
Replies: 202
Track Topic
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#131
Jan 9 2010 07:03am
Svart kaffe med mörkrost oavsett smak > best
Syndi
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold
:
2,033.00
#132
Jan 24 2010 01:05pm
Quote (ankiie @ Jan 9 2010 01:03pm)
Svart kaffe med mörkrost oavsett smak > best
this... fast de MÅSTE va Zoega ^^
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#133
Jan 24 2010 01:13pm
Jag gillar kaffe bryggt på göteborgsvatten (till skillnad från skånskt vatten, mycket kalk), fabrikat gör inte lika stor skillnad, löfbergs lila eller gevalia är det som går åt mest
Ex1t
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold
:
565.00
#134
Jan 24 2010 01:35pm
Börja med 2 små skedar socker lite mjölk så kaffet ändrar färgen sen kaffe :D:D
Fire_hawkx
Member
Posts: 4,476
Joined: Aug 25 2008
Gold
:
880.00
#135
Jan 26 2010 10:07am
Quote (Ex1t @ 24 Jan 2010 20:35)
Börja med 2 små skedar socker lite mjölk så kaffet ändrar färgen sen kaffe :D:D
säger bara snabbkaffe
frostey
Member
Posts: 3,353
Joined: Jun 8 2003
Gold
:
125.00
#136
Jan 26 2010 10:08am
haha blire väll typ 10-12 koppar om dagen på jobbet . inget hemma ^^
gratis e godast
KoS-Scorpion
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#137
Jan 26 2010 01:22pm
Quote (frostey @ 26 Jan 2010 17:08)
haha blire väll typ 10-12 koppar om dagen på jobbet . inget hemma ^^
gratis e godast
koffein kick, ja tack
Andepen
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold
:
0.60
#138
Jan 26 2010 01:30pm
Svart kaffe 1:3
annars få det vara!
Farthinder
Member
Posts: 742
Joined: Dec 2 2007
Gold
:
5.51
#139
Jan 26 2010 02:43pm
coca-cola + kaffe, Ngn som provat? INTE att rekomendera ^^ ( fick en sån sista dagen på APU:N ngn som ville vara lustig
)
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#140
Jan 26 2010 02:55pm
Quote (Farthinder @ Jan 26 2010 08:43pm)
coca-cola + kaffe, Ngn som provat? INTE att rekomendera ^^ ( fick en sån sista dagen på APU:N ngn som ville vara lustig
)
hälften kaffe hälften choklad lär va gott
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
12
13
14
15
16
21
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact