d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev1121314151621Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 9 2010 07:03am
Svart kaffe med mörkrost oavsett smak > best
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jan 24 2010 01:05pm
Quote (ankiie @ Jan 9 2010 01:03pm)
Svart kaffe med mörkrost oavsett smak > best


this... fast de MÅSTE va Zoega ^^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 24 2010 01:13pm
Jag gillar kaffe bryggt på göteborgsvatten (till skillnad från skånskt vatten, mycket kalk), fabrikat gör inte lika stor skillnad, löfbergs lila eller gevalia är det som går åt mest :)
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Jan 24 2010 01:35pm
Börja med 2 små skedar socker lite mjölk så kaffet ändrar färgen sen kaffe :D:D
Member
Posts: 4,476
Joined: Aug 25 2008
Gold: 880.00
Jan 26 2010 10:07am
Quote (Ex1t @ 24 Jan 2010 20:35)
Börja med 2 små skedar socker lite mjölk så kaffet ändrar färgen sen kaffe :D:D


säger bara snabbkaffe :D
Member
Posts: 3,353
Joined: Jun 8 2003
Gold: 125.00
Jan 26 2010 10:08am
haha blire väll typ 10-12 koppar om dagen på jobbet . inget hemma ^^

gratis e godast :evil:
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 26 2010 01:22pm
Quote (frostey @ 26 Jan 2010 17:08)
haha blire väll typ 10-12 koppar om dagen på jobbet . inget hemma ^^

gratis e godast  :evil:


koffein kick, ja tack
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
Jan 26 2010 01:30pm
Svart kaffe 1:3 <3

annars få det vara!
Member
Posts: 742
Joined: Dec 2 2007
Gold: 5.51
Jan 26 2010 02:43pm
coca-cola + kaffe, Ngn som provat? INTE att rekomendera ^^ ( fick en sån sista dagen på APU:N ngn som ville vara lustig ^_^ )
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 26 2010 02:55pm
Quote (Farthinder @ Jan 26 2010 08:43pm)
coca-cola + kaffe, Ngn som provat? INTE att rekomendera ^^ ( fick en sån sista dagen på APU:N ngn som ville vara lustig ^_^ )


hälften kaffe hälften choklad lär va gott :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1121314151621Next
Add Reply New Topic New Poll