d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är De Mest Pinsamma Saken Ni Gjort/hänt? > Pinsamma Stunder --> Fett
Prev1121314151623Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 15.00
Mar 22 2010 02:51am
Quote (snigelfis @ 22 Mar 2010 08:53)
Innan jag var tillsammans med min nuvarnade underbara flickvän var jag på en hemmafest Anno 2005.
Hade druckit mycket och pungen var stor som en ICA-kasse, dvs med andra ord dags att tömma.
Hittade ett villigt fruntimmer och vi begav oss ner i källaren för lite älskog.
Strulade upp henne mot tvättmaskinen i tvättrummet och verkligen kände att "nej nu måste vi förfan köra". Så vi började ta av oss.
Varför vet jag inte men dom hade en bastu och där skulle vi såklart vara.. Med byxorna halvt nerdragna snubblar jag och skallar bastuaggregatet.
Jag vaknar upp dagen efter med en bula size bowlingklot och halvskevt minne.
Den här bravaden uppskattas fortfarande bland polare : )

Hahaha, åfyfan det låter inte roligt det du ;)

Jag gjorde också en skön grej, tror jag har berättat det här men jag kör på det ändå.

Jag var helt enkelt nyfiken på vad det är som blir varmt i en brödrost. Praktisk som jag är så tar verkställer jag tanken och kör ner fingret i brödrosten, ner till de typ orangea sakerna.
Visade sig att de var något elektriska och jag var något mindre stöttålig.
Fick en sån satans stöt, inte roligt. Jag satt efteråt med mina mackor och tänkte på hur dum i huvudet jag är. (:
Men nu vet jag iaf! Det är de orangea små pinnarna som blir varma!

This post was edited by Alphabetz on Mar 22 2010 02:51am
Member
Gold: 410.00
Mar 22 2010 06:10am
Quote (b3nno @ 17 Nov 2009 07:49)
En gång kom farsan med till skolan en hel dag..faan grinade nästan:(
Så tjafsar han med läraren tror han är bättre på SO, jag bara WTF?
Satt på en benk hela dagen..jag som är " gangsta" vågade inte ens kolla på folk.. jaja skratta ni
När vi åt mat skulle jag slänga maten, han sa nej ät klart oförskämda pissluder.. så jag va tvungen o döö

En gång hade jag skit högt Eminem - Superman på, texten går typ: Play no games, say no names, ever since I broke up with what's her face,
I'm a different man, kiss my ass, kiss my lips, bitch why ask?
Kiss my dick, hit my cash, i'd rather have you whip my ass,
Så jag gick ner skulle på toa typ, RAppade SKIT Högt hade kortshorts med linne BITch o allt skrek jag så var det gäster som satt där när jag kom ner.
Jag kom ner o kollade på dom så :O jag stirra typ 10sec va i shock lmao, sen sprang jag upp kom inte ner på 5timmar :D

En gång skulle jag sitta i klassrummet så kom de ut en fjärt..fan va jag skämmdes
Skyllde på en annan så lungt;D

En gång i skolan vinkade en tjej så vinkade jag tbx, men de va till någon bakom mig WTF?
Jag lekte så klart att de va till ngn bakom henne gick typ o lekte vne vad omg.

Berätta några pinsamma Historier :D
Lite kul, vne om denna tråd finns.. :P
Peace och ha en trevlig w/e

Inget onödigt spam nu som ^^ lr :P lr ett ord.]

att fisa när en tjej är med på rumet :o
Member
Gold: 1,045.37
Mar 22 2010 07:06am
Quote (slashasen @ 22 Mar 2010 12:10)

ojojojOJ, slashasen skrev en bra mening! :thumbsup:
Member
Gold: 47.00
Mar 22 2010 08:52am
Quote (slashasen @ Mar 22 2010 12:10pm)

Imo så är Slashasen kungen av troll!
Member
Gold: 2,069.00
May 2 2010 11:14am
Quote (Charlieone @ 22 Mar 2010 16:52)
Imo så är Slashasen kungen av troll!

this and up B)
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 2 2010 11:26am
Quote (Alphabetz @ Mar 22 2010 10:51am)
Hahaha, åfyfan det låter inte roligt det du ;)

Jag gjorde också en skön grej, tror jag har berättat det här men jag kör på det ändå.

Jag var helt enkelt nyfiken på vad det är som blir varmt i en brödrost. Praktisk som jag är så tar verkställer jag tanken och kör ner fingret i brödrosten, ner till de typ orangea sakerna.
Visade sig att de var något elektriska och jag var något mindre stöttålig.
Fick en sån satans stöt, inte roligt. Jag satt efteråt med mina mackor och tänkte på hur dum i huvudet jag är. (:
Men nu vet jag iaf! Det är de orangea små pinnarna som blir varma!

Du är medveten om att de "orangea" pinnarna inte är "orangea" innan du börjar rosta, va?

:)
Member
Gold: 27,950.00
May 2 2010 11:38am
var med om något riktigt awkward i fredags... skulle åka och handla en cola, gick in i brorsans (hans flickvän var där) rum och skulle fråga om han skulle ha nåt, jag knackade öppnade dörren, dom hoppade till och hans flickvän drog täcket översig men jag såg vad dom fifflade med där inne, fittan på henne blev inte täckt såhär såg jag ut :blink: hans flickvän är inte någon särskild model precis... ligger nog på 115 kilo , jag backade sakta iväg och sa att han skulle skicka ett sms vad han ville ha. Kommer nog aldrig bli mitt gamla jag...

This post was edited by FreakYzX on May 2 2010 11:38am
Member
Gold: 2,069.00
May 2 2010 11:39am
Quote (FreakYzX @ 2 May 2010 19:38)
var med om något riktigt awkward i fredags... skulle åka och handla en cola, gick in i brorsans (hans flickvän var där) rum och skulle fråga om han skulle ha nåt, jag knackade öppnade dörren, dom hoppade till och hans flickvän  drog täcket översig men jag såg vad dom fifflade med där inne, fittan på henne blev inte täckt såhär såg jag ut  :blink:  hans flickvän är inte någon särskild model precis... ligger nog på 115 kilo , jag backade sakta iväg och sa att han skulle skicka ett sms vad han ville ha. Kommer nog aldrig bli mitt gamla jag...

glöm aldrig att knacka xD
Member
May 2 2010 11:40am
Quote (Litttle_Brother @ 2 May 2010 19:39)
glöm aldrig att knacka xD

jag knackade ju... men jag gick in för fort.. :cry: han ropade efter mig sen när jag gick därifrån - VAR INTE SÅ JÄVLA SNABB PÅ ÖPPNA DÖRREN NÄSTA GÅNG...

Har inte varit nära hans rum sen dess...

This post was edited by FreakYzX on May 2 2010 11:41am
Member
May 2 2010 11:45am
haha en till sak osm en polare till mig råkade ut för... Jag och min polare anton skulle hälsa på jesper, vi ringde på tog av oss ytterkläder osv.. gick upp på hans rum , satte oss i hans soffa glotta lite tv... Sen när vi varit där i typ 5 minuter märker vi att hans har nerdragna byxor, och porr sidor uppe på flikarna... Vi tittade på han länge och frågade vafan han sysslade med vi backade undan, gick ut och väntade... han kom ut efter 5 minuter :S tror han gjorde sin business klar innan han kom ut pga tiden det tog...
Go Back To Svenska Topic List
Prev1121314151623Next
Add Reply New Topic New Poll