Quote (snigelfis @ 22 Mar 2010 08:53)
Innan jag var tillsammans med min nuvarnade underbara flickvän var jag på en hemmafest Anno 2005.
Hade druckit mycket och pungen var stor som en ICA-kasse, dvs med andra ord dags att tömma.
Hittade ett villigt fruntimmer och vi begav oss ner i källaren för lite älskog.
Strulade upp henne mot tvättmaskinen i tvättrummet och verkligen kände att "nej nu måste vi förfan köra". Så vi började ta av oss.
Varför vet jag inte men dom hade en bastu och där skulle vi såklart vara.. Med byxorna halvt nerdragna snubblar jag och skallar bastuaggregatet.
Jag vaknar upp dagen efter med en bula size bowlingklot och halvskevt minne.
Den här bravaden uppskattas fortfarande bland polare : )
Hahaha, åfyfan det låter inte roligt det du

Jag gjorde också en skön grej, tror jag har berättat det här men jag kör på det ändå.
Jag var helt enkelt nyfiken på vad det är som blir varmt i en brödrost. Praktisk som jag är så tar verkställer jag tanken och kör ner fingret i brödrosten, ner till de typ orangea sakerna.
Visade sig att de var något elektriska och jag var något mindre stöttålig.
Fick en sån satans stöt, inte roligt. Jag satt efteråt med mina mackor och tänkte på hur dum i huvudet jag är. (:
Men nu vet jag iaf! Det är de orangea små pinnarna som blir varma!This post was edited by Alphabetz on Mar 22 2010 02:51am