d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1128129130131132229Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 12:00pm
torskade precis med KK mot 26

var fan ingen höjdare, men höll potten hyfsat låg trots allt, dock önskar jag att jag hade varit lite mer aggressiv tidigt (men då utgick jag ifrån att han inte hade en skit hand) :/

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2013 12:01pm
Quote (Malmy @ Apr 24 2013 08:00pm)
torskade precis med KK mot 26

var fan ingen höjdare, men höll potten hyfsat låg trots allt, dock önskar jag att jag hade varit lite mer aggressiv tidigt (men då utgick jag ifrån att han inte hade en skit hand) :/


Vad i helvete? Posta hela handen pls, intressant att se hur det gick till
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 12:08pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Apr 2013 20:01)
Vad i helvete? Posta hela handen pls, intressant att se hur det gick till


vetefan hur man får den till text men här är ett screenshot



jag höjde preflop och sen på floppen, sen betta han 2$ turn jag synade, sen bettade 2$river och jag synade.


edit: ärligt talat hade jag köpt det om han slowplayat en flush - fair enough var värt gamblen att kolla det. men att han skulle ha en 6a efter raisen preflop och på floppen slog mig fan aldrig.

This post was edited by Malmy on Apr 24 2013 12:10pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2013 12:11pm
Quote (Malmy @ Apr 24 2013 08:08pm)
vetefan hur man får den till text men här är ett screenshot
http://i33.tinypic.com/2ennuic.png


jag höjde preflop och sen på floppen, sen betta han 2$ turn jag synade, sen bettade 2$river och jag synade.


Syna han ett bet 2-6 off? Wow vilken kille

Galen otur där, 3 outarn deluxe
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 12:12pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Apr 2013 20:11)
Syna han ett bet 2-6 off? Wow vilken kille

Galen otur där, 3 outarn deluxe


Jag höjde standard 3x BB, sen höjde jag 5x BB på floppen, sen kände jag att det var dags att hålla nere potten med tanke på att jag inte träffade flushen och kändes lite tricky.

om jag bara hade tryckt dit ett reraise på turn... men enkelt att vara efterklok, och vem vet han skulle mycket väl kunnat syna det också ^^

This post was edited by Malmy on Apr 24 2013 12:14pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2013 12:18pm
Quote (Malmy @ Apr 24 2013 08:12pm)
Jag höjde standard 3x BB, sen höjde jag 5x BB på floppen, sen kände jag att det var dags att hålla nere potten med tanke på att jag inte träffade flushen och kändes lite tricky.

om jag bara hade tryckt dit ett reraise på turn... men enkelt att vara efterklok, och vem vet han skulle mycket väl kunnat syna det också ^^


han är klockren synstation så om du inte reraisar helvetetiskt mycket (vilket du givetvis inte kan göra med tanke på brädan) så kommer han nog stanna kvar

Jag tror du spelade rätt där ^_^


Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 12:20pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Apr 2013 20:18)
han är klockren synstation så om du inte reraisar helvetetiskt mycket (vilket du givetvis inte kan göra med tanke på brädan) så kommer han nog stanna kvar

Jag tror du spelade rätt där ^_^


tack för stödet :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 24 2013 12:24pm
Quote (Malmy @ 24 Apr 2013 20:08)
vetefan hur man får den till text men här är ett screenshot
.


Du klickar på handen där uppe i vänstra hörnet där det står "325....." Tror du får upp den som text då.



Avslutar denna session just nu iaf. +12$
Vart nere efter en dålig start i turneringar, men efter cg kom igång så har det vart stabilt uppåt.

Hungrig som satan men i princip inget o äta hemma :@

This post was edited by berhemuli on Apr 24 2013 12:24pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2013 12:24pm
Dupti du

jag har KK, flopp blir Kc, 4d, 5d

någon tomte bettar jag synar

turn Ad

tomte bettar pott

fold, han hade inte tillräckligt med pengar för att betala av mig om jag lyckas fiska in kåken

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 12:32pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 Apr 2013 20:24)
Dupti du

jag har KK, flopp blir Kc, 4d, 5d

någon tomte bettar jag synar

turn Ad

tomte bettar pott

fold, han hade inte tillräckligt med pengar för att betala av mig om jag lyckas fiska in kåken


ajj :(


Jag precis tvungen o folda QQ mot flopp med A.

inne i ett dåligt stim, men som tur var inga all in potter åtminstone
Go Back To Svenska Topic List
Prev1128129130131132229Next
Add Reply New Topic New Poll