d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1128129130131132669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 27 2011 03:39pm
Quote (Charlieone @ Dec 27 2011 10:37pm)
då fixar man nya gröna tygbitar, ingenjör'ed


too meni works
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 27 2011 04:01pm
Quote (Svartermetalisk @ 27 Dec 2011 22:32)
Det är ganska analt att lira med shackmöbler tbh för för eller senare trillar det gröna tyget som sitter under pjäserna av och då kan man inte lira cuz man vill inte ha repor i bordet.

kantboll

grats bra shackbräde :)


lite lim fixar biff'n!

Hade inte lirat blixt på det brädet ofc. Hade mest haft det som möbel, och så något parti då och då när jag har någon schack-connoisseur på besök

Men att lägga 4000 på ett sådant bräde, det finns inte på kartan förrän jag har en lämplig bostad med ordentligt med plats för ett sådant bräde!
Troligen händer inte det förrän man har skitungar dock.. Och då vågar man inte ha ett sådant vackert bräde heller.. Ungjävlarna äter säkert upp pjäserna, antingen det eller spolar ner dom.

Jag hatar barn

This post was edited by Fil on Dec 27 2011 04:02pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 27 2011 04:02pm
Quote (Fil @ Dec 27 2011 11:01pm)
lite lim fixar biff'n!

Hade inte lirat blixt på det brädet ofc. Hade mest haft det som möbel, och så något parti då och då när jag har någon schack-connoisseur på besök


var väl det jag visste haha

snyggt är det no doubt
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 27 2011 04:03pm
Quote (Svartermetalisk @ 27 Dec 2011 23:02)
var väl det jag visste haha

snyggt är det no doubt


Eller hur! :thumbsup:

En vacker dag vill jag ha ett liknande bräde som möbel :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 27 2011 04:09pm
Quote (Fil @ Dec 27 2011 11:01pm)
lite lim fixar biff'n!

Hade inte lirat blixt på det brädet ofc. Hade mest haft det som möbel, och så något parti då och då när jag har någon schack-connoisseur på besök

Men att lägga 4000 på ett sådant bräde, det finns inte på kartan förrän jag har en lämplig bostad med ordentligt med plats för ett sådant bräde!
Troligen händer inte det förrän man har skitungar dock.. Och då vågar man inte ha ett sådant vackert bräde heller.. Ungjävlarna äter säkert upp pjäserna, antingen det eller spolar ner dom.

Jag hatar barn


Jag har liknande fobi angående min kent-samling...

exakt såhär kommer det går:

Jag kommer träffa en assnygg brud som säger nåt i stil med "men hörrödu martin vi kan inte ha kent-skivor överallt dom matchar inte tapeten"

Nehe men jag gillar mina skivor?

"amen det skiter jag i dom hamnar på vinden!"

aja...

Fem år senare:

"men örrödu martin nu får du fan ta och sälja dina skivor dom står bara på vinden o skräpar endå"

Amen jag gillar dom?

"amen det skiter jag i, nu säljer du dom"
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Dec 27 2011 04:13pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 27 2011 10:09pm)
Jag har liknande fobi angående min kent-samling...

exakt såhär kommer det går:

Jag kommer träffa en assnygg brud som säger nåt i stil med "men hörrödu martin vi kan inte ha kent-skivor överallt dom matchar inte tapeten"

Nehe men jag gillar mina skivor?

"amen det skiter jag i dom hamnar på vinden!"

aja...

Fem år senare:

"men örrödu martin nu får du fan ta och sälja dina skivor dom står bara på vinden o skräpar endå"

Amen jag gillar dom?

"amen det skiter jag i, nu säljer du dom"


Fem år senare:
Du Smertin? Vart gjorde du av alla dina kent skivor? Kan du inte slå igång lite kent är du gullig,
Fml.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 27 2011 04:13pm
Quote (Svartermetalisk @ 27 Dec 2011 23:09)
Jag har liknande fobi angående min kent-samling...

exakt såhär kommer det går:

Jag kommer träffa en assnygg brud som säger nåt i stil med "men hörrödu martin vi kan inte ha kent-skivor överallt dom matchar inte tapeten"

Nehe men jag gillar mina skivor?

"amen det skiter jag i dom hamnar på vinden!"

aja...

Fem år senare:

"men örrödu martin nu får du fan ta och sälja dina skivor dom står bara på vinden o skräpar endå"

Amen jag gillar dom?

"amen det skiter jag i, nu säljer du dom"


usch hemska tanke!

Quote (vandalen @ 27 Dec 2011 23:13)
Fem år senare:
Du Smertin? Vart gjorde du av alla dina kent skivor? Kan du inte slå igång lite kent är du gullig,
Fml.


fram med mördarkniven!!!

This post was edited by Fil on Dec 27 2011 04:13pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 27 2011 04:14pm
Quote (Fil @ Dec 27 2011 11:13pm)
usch hemska tanke!



fram med mördarkniven!!!


aa det är för jävligt.

murphys lag boys
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 27 2011 04:17pm
Quote (Svartermetalisk @ 27 Dec 2011 23:14)
aa det är för jävligt.

murphys lag boys


Japp.

Vackra och psykiskt starka sliddjur, där hävdar vi oss inte!
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Dec 28 2011 06:32pm


Go Back To Svenska Topic List
Prev1128129130131132669Next
Add Reply New Topic New Poll