Quote (Fil @ Dec 27 2011 11:01pm)
lite lim fixar biff'n!
Hade inte lirat blixt på det brädet ofc. Hade mest haft det som möbel, och så något parti då och då när jag har någon schack-connoisseur på besök
Men att lägga 4000 på ett sådant bräde, det finns inte på kartan förrän jag har en lämplig bostad med ordentligt med plats för ett sådant bräde!
Troligen händer inte det förrän man har skitungar dock.. Och då vågar man inte ha ett sådant vackert bräde heller.. Ungjävlarna äter säkert upp pjäserna, antingen det eller spolar ner dom.
Jag hatar barn
Jag har liknande fobi angående min kent-samling...
exakt såhär kommer det går:
Jag kommer träffa en assnygg brud som säger nåt i stil med "men hörrödu martin vi kan inte ha kent-skivor överallt dom matchar inte tapeten"
Nehe men jag gillar mina skivor?
"amen det skiter jag i dom hamnar på vinden!"
aja...
Fem år senare:
"men örrödu martin nu får du fan ta och sälja dina skivor dom står bara på vinden o skräpar endå"
Amen jag gillar dom?
"amen det skiter jag i, nu säljer du dom"