d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev1127128129130131177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 17 2015 03:40pm
Quote (Giraff @ 17 Sep 2015 23:34)
Möter fler rogues och mages än jag möter paladins.


Arenan främst 7+wins så äre fler paladins än annat dock. Upp till 7wins äre blandat. Inte överdrivet fler, men ungefär som priests innan tgt.



Lirar lite på min asian f2p gubbe, kul när jag har en arena igång, som startat i typ april så saknar brm och tgt kort i den :D

This post was edited by berhemuli on Sep 17 2015 03:41pm
Member
Posts: 10,456
Joined: May 16 2009
Gold: 123,813.13
Sep 18 2015 01:01pm
Startade precis en ny rogue arena, fick bild nedan som första pick. Vilket kort hade ni valt?

Blade Flurry kändes spontant som det solklara valet, desto mer jag funderar på det så börjar jag överväga om Dark Iron Skulker inte är ett säkrare val så här tidigt?

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 18 2015 01:51pm
Quote (RabbitRoyal @ 18 Sep 2015 21:01)
Startade precis en ny rogue arena, fick bild nedan som första pick. Vilket kort hade ni valt?

Blade Flurry kändes spontant som det solklara valet, desto mer jag funderar på det så börjar jag överväga om Dark Iron Skulker inte är ett säkrare val så här tidigt?

http://imgur.com/6LEShhD.jpg


Iron skulker på alla paladins..
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 19 2015 03:22am
LOL! tavern brawl / 10.

SJUKT tur folk har i tavvern brawl, killen jag möter poppar legendaries och epics.

Den FÖRSTA legendaryn jag får, blir Millhouse manastorm, sjukt passande i denna tavern brawl....
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 19 2015 03:17pm
Drog mig tredje 12win arena på lite över en vecka, paladin denna gång, på asia servern där jag kör helt f2p. Postar igen klipp på rewards och decklist som bilder:


Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 20 2015 01:16pm
Skum händelse, tog lång tid o klura ut vad egentligen hade hänt. Blev disconnectad, eller ja hans kort hovrade på bordet och jag efter en stund tryckte alt+f4 för att rejoina, hade missat nån turn.. Kom tillbaka.. Satt plötsligt med en kingkrush.. Fattade inget, men klurade ut att han hade en hungry dragon på bordet, måste gett en webspinner som gett king krush :D Vann gamet till slut, rättvist då jag var före när jag tappade kontakten.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 20 2015 01:32pm
Quote (berhemuli @ 20 Sep 2015 21:16)
Skum händelse, tog lång tid o klura ut vad egentligen hade hänt. Blev disconnectad, eller ja hans kort hovrade på bordet och jag efter en stund tryckte alt+f4 för att rejoina, hade missat nån turn.. Kom tillbaka.. Satt plötsligt med en kingkrush.. Fattade inget, men klurade ut att han hade en hungry dragon på bordet, måste gett en webspinner som gett king krush :D Vann gamet till slut, rättvist då jag var före när jag tappade kontakten.


rofl.

Mindfuckat.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 20 2015 02:50pm
Så.. Det här hände, gick 2st 12wins irad. och min första 12-0 dream arena.




Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 20 2015 03:19pm
Quote (berhemuli @ 20 Sep 2015 22:50)
Så.. Det här hände, gick 2st 12wins irad. och min första 12-0 dream arena.

http://i.imgur.com/RaMnMfN.jpg
http://i.imgur.com/7s8C5EK.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=_pJrDo26Qgw


gz :D
Member
Posts: 10,456
Joined: May 16 2009
Gold: 123,813.13
Sep 21 2015 02:19am
Quote (berhemuli @ 20 Sep 2015 21:16)
Skum händelse, tog lång tid o klura ut vad egentligen hade hänt. Blev disconnectad, eller ja hans kort hovrade på bordet och jag efter en stund tryckte alt+f4 för att rejoina, hade missat nån turn.. Kom tillbaka.. Satt plötsligt med en kingkrush.. Fattade inget, men klurade ut att han hade en hungry dragon på bordet, måste gett en webspinner som gett king krush :D Vann gamet till slut, rättvist då jag var före när jag tappade kontakten.


Haha, jag råkade ut för något liknande för ett tag sedan, d/cade när jag lirade en troll deathrattle shaman med ancestor's call vs priest. Kom tillbaka med en legendary på brädet som jag inte spelade och fattade noll :D frågade snubben efteråt och han hade kört en thought steal, fått ancestor's call, drog fram min sneeds som han sedan dödat ^^

Quote (berhemuli @ 20 Sep 2015 22:50)
Så.. Det här hände, gick 2st 12wins irad. och min första 12-0 dream arena.

http://i.imgur.com/RaMnMfN.jpg
http://i.imgur.com/7s8C5EK.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=_pJrDo26Qgw


Nice grattis! Väntar fortfarande på min riktiga the dream 12-0, har bara gått 12-1 och 12-2 en jäkla massa gånger :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1127128129130131177Next
Add Reply New Topic New Poll