d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1127128129130131229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 24 2013 11:06am
Quote (Malmy @ 24 Apr 2013 19:01)
och vad jag har förstått brukar du ju spela grymmt, så då ere ju inget problem.  Jag hade nog torskat hårt med den taktiken dock :P


Mjo, min första månad på 7 som jag gick back nu förra månaden, och då låg ju förlusten bara på ca 500kr så inte så farligt om man jämför med vad man annars plussar.. Vart dock tungt o se er lira poker o inte kunna själv göra det. :D
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 11:07am
Quote (berhemuli @ 24 Apr 2013 19:06)
Mjo, min första månad på 7 som jag gick back nu förra månaden, och då låg ju förlusten bara på ca 500kr så inte så farligt om man jämför med vad man annars plussar.. Vart dock tungt o se er lira poker o inte kunna själv göra det. :D


på dina nivåer så tar du ikapp det ganska snabbt :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2013 11:18am
Idag ska jag lira, kämpa kämpa

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 11:21am
Quote (Svartermetalisk @ 24 Apr 2013 19:18)
Idag ska jag lira, kämpa kämpa


yay GL GL ofc ^_^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2013 11:21am
Quote (Malmy @ Apr 24 2013 07:21pm)
yay GL GL ofc ^_^


Tack!

Updates inc

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 24 2013 11:25am
Ah dessa fiskar, floppar nötstege, bettar på, vet att snubben kommer calla även om han inte har stegen, var färgdrag där.. turn ännu säkrare att han vet att jag har stege, bettar rejält han är med, på rivern parar sig bordet och det är solklart att han sitter med kåken, bet från han och fold från mig. gick back typ 20$ iaf på den handen.
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 11:26am
Quote (berhemuli @ 24 Apr 2013 19:25)
Ah dessa fiskar, floppar nötstege, bettar på, vet att snubben kommer calla även om han inte har stegen, var färgdrag där.. turn ännu säkrare att han vet att jag har stege, bettar rejält han är med, på rivern parar sig bordet och det är solklart att han sitter med kåken, bet från han och fold från mig. gick back typ 20$ iaf på den handen.


ouch :(
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 24 2013 11:26am
Quote (Malmy @ 24 Apr 2013 19:26)
ouch  :(


standard plo, dock blir det ju ofta bra, men parar sig bordet är det instantkört.
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 24 2013 11:30am
Quote (berhemuli @ 24 Apr 2013 19:26)
standard plo, dock blir det ju ofta bra, men parar sig bordet är det instantkört.


jobbig torsk iaf :/

Men det får gå bättre nu helt enkelt :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 24 2013 11:52am
Trist river men starkt att kunna folda där :P

Jag har ganska chill bord, två fiskar.

En supernitig jävel som aldrig spelar samt en TAG som är ganska lös när han har knappen

Borde kunna gå hyfsat detta

e: Nu drog ena fisken så byter bord, slutade +20 där iaf :P

Han som gillade att fucka runt på knappen fick lära sig, jag tre-bettade med Kung 10 och sen bluff bettade jag världens kallaste bräda

Izi pizi

This post was edited by Svartermetalisk on Apr 24 2013 12:00pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1127128129130131229Next
Add Reply New Topic New Poll