d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1127128129130131669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 24 2011 04:07am
köpte gta3 så man kan spela på telefon :thumbsup:
finns i appstore, det är precis lika som det var till pc
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 24 2011 04:50am
Quote (xpd-trader @ 23 Dec 2011 14:19)
det märks att du är en simpel knegare utan utbildning

tvi vale....


Suck... Ska vi in på detta spår igen alltså?

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Dec 24 2011 04:56am
Blue-ray Box set med hela Band of Brothers och The Pacific.

Julklapp zu mein brüder
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 24 2011 06:32am
Quote (Simon @ 24 Dec 2011 12:07)
köpte gta3 så man kan spela på telefon :thumbsup:
finns i appstore, det är precis lika som det var till pc


finns i Market också, väntar på att det ska Tankas atm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 27 2011 08:36am
Jävla stjärt, jag vill ha denna:

http://www.tradera.com/for-amnesty-langtan-skala-3-1-kent-auktion_210114_145965708

Den stod i 50 spänn tills en viss gustav fick syn på den, han har eviga mängder stash (han har typ 8,000 i totalbud på grejjer jag listat) så jag kommer få slanta fett.
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Dec 27 2011 02:06pm
Köpte en flaska Bacardí Apple till nyår
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 27 2011 02:59pm
ett stycke schackbräde av tävlingsmodell



Hade ju hellre köpt någon av dessa, hela schackmöbler :P

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=schackbutiken&gid=20
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Dec 27 2011 03:01pm
bf3 och nhl 12^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 27 2011 03:32pm
Quote (Fil @ Dec 27 2011 09:59pm)
ett stycke schackbräde av tävlingsmodell

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/13/Swedish_chess_set.jpg/250px-Swedish_chess_set.jpg

Hade ju hellre köpt någon av dessa, hela schackmöbler :P

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=schackbutiken&gid=20


Det är ganska analt att lira med shackmöbler tbh för för eller senare trillar det gröna tyget som sitter under pjäserna av och då kan man inte lira cuz man vill inte ha repor i bordet.

kantboll

grats bra shackbräde :)

This post was edited by Svartermetalisk on Dec 27 2011 03:32pm
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Dec 27 2011 03:37pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 27 2011 09:32pm)
Det är ganska analt att lira med shackmöbler tbh för för eller senare trillar det gröna tyget som sitter under pjäserna av och då kan man inte lira cuz man vill inte ha repor i bordet.

kantboll

grats bra shackbräde :)


då fixar man nya gröna tygbitar, ingenjör'ed
Go Back To Svenska Topic List
Prev1127128129130131669Next
Add Reply New Topic New Poll