☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Erat Senaste Köp
Prev
1
127
128
129
130
131
669
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 192220
Replies: 6680
Track Topic
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#1281
Dec 24 2011 04:07am
köpte gta3 så man kan spela på telefon
finns i appstore, det är precis lika som det var till pc
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#1282
Dec 24 2011 04:50am
Quote (xpd-trader @ 23 Dec 2011 14:19)
det märks att du är en simpel knegare utan utbildning
tvi vale....
Suck... Ska vi in på detta spår igen alltså?
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#1283
Dec 24 2011 04:56am
Blue-ray Box set med hela Band of Brothers och The Pacific.
Julklapp zu mein brüder
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#1284
Dec 24 2011 06:32am
Quote (Simon @ 24 Dec 2011 12:07)
köpte gta3 så man kan spela på telefon
finns i appstore, det är precis lika som det var till pc
finns i Market också, väntar på att det ska Tankas atm
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#1285
Dec 27 2011 08:36am
Jävla stjärt, jag vill ha denna:
http://www.tradera.com/for-amnesty-langtan-skala-3-1-kent-auktion_210114_145965708
Den stod i 50 spänn tills en viss gustav fick syn på den, han har eviga mängder stash (han har typ 8,000 i totalbud på grejjer jag listat) så jag kommer få slanta fett.
Kompie
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1.00
#1286
Dec 27 2011 02:06pm
Köpte en flaska Bacardí Apple till nyår
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#1287
Dec 27 2011 02:59pm
ett stycke schackbräde av tävlingsmodell
Hade ju hellre köpt någon av dessa, hela schackmöbler
http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=schackbutiken&gid=20
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#1288
Dec 27 2011 03:01pm
bf3 och nhl 12^^
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#1289
Dec 27 2011 03:32pm
Quote (Fil @ Dec 27 2011 09:59pm)
ett stycke schackbräde av tävlingsmodell
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/13/Swedish_chess_set.jpg/250px-Swedish_chess_set.jpg
Hade ju hellre köpt någon av dessa, hela schackmöbler
http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=schackbutiken&gid=20
Det är ganska analt att lira med shackmöbler tbh för för eller senare trillar det gröna tyget som sitter under pjäserna av och då kan man inte lira cuz man vill inte ha repor i bordet.
kantboll
grats bra shackbräde
This post was edited by Svartermetalisk on Dec 27 2011 03:32pm
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#1290
Dec 27 2011 03:37pm
Quote (Svartermetalisk @ Dec 27 2011 09:32pm)
Det är ganska analt att lira med shackmöbler tbh för för eller senare trillar det gröna tyget som sitter under pjäserna av och då kan man inte lira cuz man vill inte ha repor i bordet.
kantboll
grats bra shackbräde
då fixar man nya gröna tygbitar, ingenjör'ed
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
127
128
129
130
131
669
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact