☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
127
128
129
130
131
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 225954
Replies: 11306
Track Topic
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#1281
Feb 1 2011 03:23pm
Quote (LinkToMyProfile @ 1 Feb 2011 21:57)
jajjemen.
endscreen visar inte minion + monster kills. om jag inte minns helt fel, ingame TAB visar dock båda.
monster kills(skogscreeps) är en flik för sig själv.
LinkToMyProfile
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold
:
0.01
#1282
Feb 1 2011 03:41pm
Quote (Nickeee @ Feb 1 2011 09:23pm)
endscreen visar inte minion + monster kills. om jag inte minns helt fel, ingame TAB visar dock båda.
monster kills(skogscreeps) är en flik för sig själv.
Mycket möjligt, vet inte riktigt. Du må ha rätt
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#1283
Feb 1 2011 03:50pm
Fatta seriöst inget, dog fan på ett slag. skit spel!
031
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
638.70
#1284
Feb 1 2011 04:04pm
Quote (eviilution @ Feb 1 2011 10:50pm)
Fatta seriöst inget, dog fan på ett slag. skit spel!
Feeder -.-
Marcusd0
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#1285
Feb 1 2011 04:10pm
Quote (eviilution @ 1 Feb 2011 22:50)
Fatta seriöst inget, dog fan på ett slag. skit spel!
Jag ska sova nu, men hjälper gärna till
Vi kan köra mot botar, snacka skype, säga några lätta champs att lira etc etc.
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#1286
Feb 1 2011 05:12pm
Quote (Marcusd0 @ 1 Feb 2011 22:10)
Jag ska sova nu, men hjälper gärna till
Vi kan köra mot botar, snacka skype, säga några lätta champs att lira etc etc.
Körde en sån bögig tutorial nu, börjar fatta lite mer. Men ska pressa imorgon efter jobbet
HaLLuXX
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold
:
0.99
#1287
Feb 1 2011 05:13pm
Quote (eviilution @ Feb 1 2011 11:12pm)
Körde en sån bögig tutorial nu, börjar fatta lite mer. Men ska pressa imorgon efter jobbet
najs
031
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
638.70
#1288
Feb 2 2011 03:03am
Fittserver som alltid ska vara nere -.-
Marcusd0
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#1289
Feb 2 2011 03:52am
Quote (eviilution @ 2 Feb 2011 00:12)
Körde en sån bögig tutorial nu, börjar fatta lite mer. Men ska pressa imorgon efter jobbet
Aight, är på lunch nu kommer hem vid.. 3-4
Servern är nere nu ser jag dock.
031
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
638.70
#1290
Feb 2 2011 04:32am
Robin vad var koden för att komma in när servern är "busy"?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
127
128
129
130
131
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact