d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11271281291301311131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 1 2011 03:23pm
Quote (LinkToMyProfile @ 1 Feb 2011 21:57)
jajjemen.


endscreen visar inte minion + monster kills. om jag inte minns helt fel, ingame TAB visar dock båda.
monster kills(skogscreeps) är en flik för sig själv.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 1 2011 03:41pm
Quote (Nickeee @ Feb 1 2011 09:23pm)
endscreen visar inte minion + monster kills. om jag inte minns helt fel, ingame TAB visar dock båda.
monster kills(skogscreeps) är en flik för sig själv.


Mycket möjligt, vet inte riktigt. Du må ha rätt
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 1 2011 03:50pm
Fatta seriöst inget, dog fan på ett slag. skit spel!
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 1 2011 04:04pm
Quote (eviilution @ Feb 1 2011 10:50pm)
Fatta seriöst inget, dog fan på ett slag. skit spel!


Feeder -.-
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 1 2011 04:10pm
Quote (eviilution @ 1 Feb 2011 22:50)
Fatta seriöst inget, dog fan på ett slag. skit spel!


Jag ska sova nu, men hjälper gärna till :D

Vi kan köra mot botar, snacka skype, säga några lätta champs att lira etc etc.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Feb 1 2011 05:12pm
Quote (Marcusd0 @ 1 Feb 2011 22:10)
Jag ska sova nu, men hjälper gärna till :D

Vi kan köra mot botar, snacka skype, säga några lätta champs att lira etc etc.


Körde en sån bögig tutorial nu, börjar fatta lite mer. Men ska pressa imorgon efter jobbet ;)
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 1 2011 05:13pm
Quote (eviilution @ Feb 1 2011 11:12pm)
Körde en sån bögig tutorial nu, börjar fatta lite mer. Men ska pressa imorgon efter jobbet ;)


najs ^_^
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 2 2011 03:03am
Fittserver som alltid ska vara nere -.-
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Feb 2 2011 03:52am
Quote (eviilution @ 2 Feb 2011 00:12)
Körde en sån bögig tutorial nu, börjar fatta lite mer. Men ska pressa imorgon efter jobbet ;)


Aight, är på lunch nu kommer hem vid.. 3-4 :D

Servern är nere nu ser jag dock.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 2 2011 04:32am
Robin vad var koden för att komma in när servern är "busy"?
Go Back To Svenska Topic List
Prev11271281291301311131Next
Add Reply New Topic New Poll