d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1126127128129130669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Dec 22 2011 02:56pm
Quote (Intenso8 @ 22 Dec 2011 21:42)
fick låna företagets kort så var till swedol köpte lite grejer ^^

en komplett verktygsats (allt dom hade) - 29989:-
2 pack med jobbar kläder från blåkläder stövlar och kängor och lite smått och gott hamna på 5495:- :(

imorrn blire första gången man kommer med helt rena kläder till jobbet :ph34r:


låna kort? Går bara dit, tar det jag vill ha och skriver mitt namn
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 22 2011 03:01pm
Quote (AsDrake @ 22 Dec 2011 22:56)
låna kort? Går bara dit, tar det jag vill ha och skriver mitt namn


beror väl lite på vilket företag man jobbar åt också ?

vändle bergtäkt tar hem det mesta genom swedol förrutom maskiner vilket dom köper från liebherr/komatsu

This post was edited by Intenso8 on Dec 22 2011 03:03pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 22 2011 03:06pm
Quote (AsDrake @ 22 Dec 2011 22:56)
låna kort? Går bara dit, tar det jag vill ha och skriver mitt namn


blir väl exlusive moms då, och man behöver köpa varor för 50/100k per år. vet pappa brukar beställa där idrån
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 22 2011 03:31pm
Quote (Goss3N @ 22 Dec 2011 23:06)
blir väl exlusive moms då, och man behöver köpa varor för 50/100k per år. vet pappa brukar beställa där idrån


vi brukar ha betalningar på över 50k i månaden därifrån dvs allt från hydraulslangar + snabbkopplingar, borrar osv

vi använder kort för att receptionisten ska ha bättre koll på när och vem som köper vad ^^

skulle vilja börja jobba i aitik gruvan bara i typ en månad hört att dom har några riktig stora gräsklippare

This post was edited by Intenso8 on Dec 22 2011 03:38pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Dec 23 2011 06:19am
Quote (Intenso8 @ 22 Dec 2011 22:42)
fick låna företagets kort så var till swedol köpte lite grejer ^^

en komplett verktygsats (allt dom hade) - 29989:-
2 pack med jobbar kläder från blåkläder stövlar och kängor och lite smått och gott hamna på 5495:- :(

imorrn blire första gången man kommer med helt rena kläder till jobbet :ph34r:


det märks att du är en simpel knegare utan utbildning

tvi vale....

Quote (Goss3N @ 22 Dec 2011 23:06)
blir väl exlusive moms då, och man behöver köpa varor för 50/100k per år. vet pappa brukar beställa där idrån



en till

usch...

This post was edited by xpd-trader on Dec 23 2011 06:20am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 23 2011 06:42am
Quote (Goss3N @ 23 Dec 2011 09:38)
nice


tyckte det jag med! :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 23 2011 04:13pm
Quote (xpd-trader @ 23 Dec 2011 14:19)
det märks att du är en simpel knegare utan utbildning

tvi vale....




en till

usch...


jasså ? förklara gärna hur det får dig tro något sådant.

This post was edited by Intenso8 on Dec 23 2011 04:16pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1126127128129130669Next
Add Reply New Topic New Poll