Quote (Fest @ Nov 25 2013 10:40pm)
Ditt liv kretsar inte kring reset, men tamigfan ändå jobbar du in timmar för att
spela konstant i flera dagar?

Det är nånting jag tycker är kul att göra, precis som att du kanske har andra intressen, har jag inte spelat sen förra reseten så tycker jag att det är dags nu
Jag jobbar så för att inte behöva jobba under dessa dagar så jag kommer spela udda tider och inte vill komma till jobbet trött och hängig, är det något konstigt med det?

Quote (Svartermetalisk @ Nov 25 2013 10:40pm)
Du tycker Ken beter sig som en idiot så du svarar genom att sjunka till hans nivå och ta det tio steg längre?
'
Varje gång man läser en slashasen tråd slås man hur du och dina polare derailar tråden åt helvete med en massa personangrepp, hur vore det om ni faktiskt bevisade att ni är äldre än honom genom att ignorera hans post och inte skapa en skitstorm varje gång han visar sig i forumet?
Vad jag skriver på ett forum ska väl inte återspegla hur jag är i verkligheten, tycker att det är kul hur ni alla kan ha sån dubbelmoral så att ni för några veckor sen satt och sa samma skit om honom, och nu sitter ni och står upp för honom ?

Kan ge mig fan på att en del av er t.o.m sa skit om hans mamma när hon gått bort