d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11251261271281295001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 18 2011 02:36pm
Quote (Simon @ Sep 18 2011 10:24pm)
swesub är dött ikväll
vad händer yo?


Kollar brood war games, lyssnar på Floyd.

inget spännande ^_^
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 18 2011 02:39pm
Happ, Ellen och jag pratade i telefon förut. Hon sa att hon inte tycker att hon har tid för ett förhållande, men hon tycker ändå om mig (bullshit, man har tid för det man vill).

Så sa vi att vi skulle prata mer någon annan dag, att vi inte skulle ta det här beslutet över telefon. Vi lägger på och jag sätter mig i bilen för att åka till en kompis, när jag kommer dit och kollar fb har hon bytt relationsstatus.

Så nu är det väl slut, hon skällde tydligen på en kompis för att hon gillade min ändrade relationsstatus. Då förklarade hon att hon hade varit med mig hela helgen och sett hur dåligt jag mådde (mår faktiskt bra just nu) och då blir Ellen tydligen sur för att jag inte talat om för henne hur jag mår? Har jag ju visst gjort, vi har ju för fan pratat i telefon.

Herre gud vad hon beter sig som ett barn nu. Hoppas hon ångrar sig riktigt ordentligt för jag kommer inte vara lika lätt att få tillbaka som jag var att få :lol:

tl;dr det är slut med tjejen, hon beter sig som ett barn, jag mår bra

Nu ska jag sova, jobb imorgon! Hejssvejs :kiss:
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Sep 18 2011 02:40pm
Quote (Yllegarnet @ Sep 18 2011 08:39pm)
Happ, Ellen och jag pratade i telefon förut. Hon sa att hon inte tycker att hon har tid för ett förhållande, men hon tycker ändå om mig (bullshit, man har tid för det man vill).

Så sa vi att vi skulle prata mer någon annan dag, att vi inte skulle ta det här beslutet över telefon. Vi lägger på och jag sätter mig i bilen för att åka till en kompis, när jag kommer dit och kollar fb har hon bytt relationsstatus.

Så nu är det väl slut, hon skällde tydligen på en kompis för att hon gillade min ändrade relationsstatus. Då förklarade hon att hon hade varit med mig hela helgen och sett hur dåligt jag mådde (mår faktiskt bra just nu) och då blir Ellen tydligen sur för att jag inte talat om för henne hur jag mår? Har jag ju visst gjort, vi har ju för fan pratat i telefon.

Herre gud vad hon beter sig som ett barn nu. Hoppas hon ångrar sig riktigt ordentligt för jag kommer inte vara lika lätt att få tillbaka som jag var att få :lol:

tl;dr det är slut med tjejen, hon beter sig som ett barn, jag mår bra

Nu ska jag sova, jobb imorgon! Hejssvejs :kiss:


nehe

This post was edited by R4mses on Sep 18 2011 02:40pm
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Sep 18 2011 02:41pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 18 2011 02:42pm
Quote (Yllegarnet @ 18 Sep 2011 22:39)
Happ, Ellen och jag pratade i telefon förut. Hon sa att hon inte tycker att hon har tid för ett förhållande, men hon tycker ändå om mig (bullshit, man har tid för det man vill).

Så sa vi att vi skulle prata mer någon annan dag, att vi inte skulle ta det här beslutet över telefon. Vi lägger på och jag sätter mig i bilen för att åka till en kompis, när jag kommer dit och kollar fb har hon bytt relationsstatus.

Så nu är det väl slut, hon skällde tydligen på en kompis för att hon gillade min ändrade relationsstatus. Då förklarade hon att hon hade varit med mig hela helgen och sett hur dåligt jag mådde (mår faktiskt bra just nu) och då blir Ellen tydligen sur för att jag inte talat om för henne hur jag mår? Har jag ju visst gjort, vi har ju för fan pratat i telefon.

Herre gud vad hon beter sig som ett barn nu. Hoppas hon ångrar sig riktigt ordentligt för jag kommer inte vara lika lätt att få tillbaka som jag var att få :lol:

tl;dr det är slut med tjejen, hon beter sig som ett barn, jag mår bra

Nu ska jag sova, jobb imorgon! Hejssvejs :kiss:


Låter som att hon inte var något att hänga i julgranen ändå.

:hug:
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 18 2011 02:43pm
Quote (Yllegarnet @ Sep 18 2011 08:39pm)
Happ, Ellen och jag pratade i telefon förut. Hon sa att hon inte tycker att hon har tid för ett förhållande, men hon tycker ändå om mig (bullshit, man har tid för det man vill).

Så sa vi att vi skulle prata mer någon annan dag, att vi inte skulle ta det här beslutet över telefon. Vi lägger på och jag sätter mig i bilen för att åka till en kompis, när jag kommer dit och kollar fb har hon bytt relationsstatus.

Så nu är det väl slut, hon skällde tydligen på en kompis för att hon gillade min ändrade relationsstatus. Då förklarade hon att hon hade varit med mig hela helgen och sett hur dåligt jag mådde (mår faktiskt bra just nu) och då blir Ellen tydligen sur för att jag inte talat om för henne hur jag mår? Har jag ju visst gjort, vi har ju för fan pratat i telefon.

Herre gud vad hon beter sig som ett barn nu. Hoppas hon ångrar sig riktigt ordentligt för jag kommer inte vara lika lätt att få tillbaka som jag var att få :lol:

tl;dr det är slut med tjejen, hon beter sig som ett barn, jag mår bra

Nu ska jag sova, jobb imorgon! Hejssvejs :kiss:


vilket jävla nötskal.. ''sur för att du inte talat om hur du mår'' vafan tror hon? ;pPPpPPPp
Aja lönehelg!! krogen!!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 18 2011 04:29pm
gn... hörs om 12-13 timmar
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 18 2011 04:43pm
Godnatt Sverige :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 18 2011 05:14pm
fan nu måste jag sova... väckarklockan ringer om <5timmar :zzz:
Member
Posts: 16,993
Joined: Sep 18 2010
Gold: 28,044.60
Sep 18 2011 05:20pm
Quote (Simon @ Sep 19 2011 12:14am)
fan nu måste jag sova... väckarklockan ringer om <5timmar :zzz:


hej Simon

This post was edited by sMACKTRiCKz on Sep 18 2011 05:20pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev11251261271281295001Next
Closed New Topic New Poll