d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1125126127128129669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Dec 21 2011 04:57pm
Quote (Yla123 @ Dec 22 2011 12:50am)
släpptes igår


Är det f2p?
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 21 2011 05:12pm
Quote (Yla123 @ Dec 21 2011 10:49pm)
är obehagligt sugen. Jobbade hela dagen igår och idag, så det är först nu jag har lite fritid... Ååh vad här ska nördas


helt rätt! ska inhandla det inom snar framtid!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 21 2011 05:28pm
Quote (nejnej @ 22 Dec 2011 00:49)
När släpps swtor?


Släpptes igår officiellt, man har dock kunnat spela det sen den 15'e om man hade förhandsbokat
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Dec 22 2011 04:25am
Quote (nejnej @ Dec 22 2011 12:57am)
Är det f2p?


nej, kostar rätt mycket
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Dec 22 2011 04:26am
Quote (PlaaD @ Dec 22 2011 01:28am)
Släpptes igår officiellt, man har dock kunnat spela det sen den 15'e om man hade förhandsbokat


jag förhandsbokade, men servrarna öppnades ändå inte förens den tjugonde.

oj dubbel

This post was edited by Yla123 on Dec 22 2011 04:26am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 22 2011 04:58am
Quote (Yla123 @ 22 Dec 2011 12:26)
jag förhandsbokade, men servrarna öppnades ändå inte förens den tjugonde.

oj dubbel


ha surt, en polare fick börja lira den 15'e och en annan den 16'e
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Dec 22 2011 04:59am
Quote (PlaaD @ Dec 22 2011 12:58pm)
ha surt, en polare fick börja lira den 15'e och en annan den 16'e


trolligt :(
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Dec 22 2011 09:39am
köpte julklappar, böcker o lite annat rand crap
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 22 2011 02:42pm
fick låna företagets kort så var till swedol köpte lite grejer ^^

en komplett verktygsats (allt dom hade) - 29989:-
2 pack med jobbar kläder från blåkläder stövlar och kängor och lite smått och gott hamna på 5495:- :(

imorrn blire första gången man kommer med helt rena kläder till jobbet :ph34r:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Dec 22 2011 02:55pm
Quote (Intenso8 @ Dec 22 2011 09:42pm)
fick låna företagets kort så var till swedol köpte lite grejer ^^

en komplett verktygsats (allt dom hade) - 29989:-
2 pack med jobbar kläder från blåkläder stövlar och kängor och lite smått och gott hamna på 5495:- :(

imorrn blire första gången man kommer med helt rena kläder till jobbet :ph34r:


30k för en komplett verktygssats är ävl galet billigt?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1125126127128129669Next
Add Reply New Topic New Poll