d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1125126127128129404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 17 2011 12:38pm
Quote (Luvve @ Jul 11 2011 10:07pm)
Någon som har lust att sälja lite NL saker mot en viss procent!? :)

Eu Sc Nl.


ja. om inte det bara är 5fg saker ;( går inte att sälja xD
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 18 2011 12:14pm
ty mackan <3

This post was edited by Ekaan on Jul 18 2011 12:26pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 19 2011 02:56am
nån som vill köra lite doolz ikväll? euscnl. trapper
kommer hem antingen 9 eller typ 22:30

This post was edited by Simon on Jul 19 2011 02:57am
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Jul 19 2011 04:16am
Quote (Simon @ Jul 19 2011 09:56am)
nån som vill köra lite doolz ikväll? euscnl. trapper
kommer hem antingen 9 eller typ 22:30


5-0 ez
Member
Posts: 2,622
Joined: Apr 9 2011
Gold: 7.50
Jul 19 2011 04:25am
Quote (Simon @ Jul 19 2011 10:56am)
nån som vill köra lite doolz ikväll? euscnl. trapper
kommer hem antingen 9 eller typ 22:30


mm visst, windy här.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 19 2011 04:29am
Quote (iRocKFisH @ 19 Jul 2011 12:25)
mm visst, windy här.


scrambled windy
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jul 19 2011 06:44am
Quote (Simon @ Jul 19 2011 08:56am)
nån som vill köra lite doolz ikväll? euscnl. trapper
kommer hem antingen 9 eller typ 22:30


nec, windy & hammer här

This post was edited by Mabouse on Jul 19 2011 06:59am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 26 2011 02:59pm
finns det någon aktiv baal/dia kanal där botar är förbjudna?
euscnl

e: hittade op bhsc-baal

This post was edited by Simon on Jul 26 2011 03:02pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 29 2011 02:38pm
Såg den när jag browsade nå random folks bilder



feta lulz
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jul 29 2011 02:53pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 29 2011 10:38pm)
Såg den när jag browsade nå random folks bilder

http://i318.photobucket.com/albums/mm425/jkboy03/Screenshot030.jpg

feta lulz


Fett coolt
Go Back To Svenska Topic List
Prev1125126127128129404Next
Add Reply New Topic New Poll