d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11251261271281291131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 31 2011 10:07am
Quote (LinkToMyProfile @ Jan 31 2011 02:25pm)
jag ger 500 fgs för ett lvl 30 acc som jag antingen är nöjd med eller lvlat och sparat Ip. :)

Eu ofc.

Om ni Lvlar det till 30 och sparar allt Ip (ni kan köpa 1 gubbe som ni kan spela)  så får ni 600 fgs :)


Om ni är på men inte gillar priset så kan ni lägga ett förslag :)


Om ni har ett Acc med  Iaf 60% av alla gubbar + dugliga runor så får ni 1k :)

( Viktigt: Får inte vara några ranked game spelade)

Men jag ser helst ett Ny LvLat acc med allt sparat ip :9 hade varit top

Om det går extremt fort så får ni mer :)


titta in mitt acc, och se om du vill ha det. kan sälja det för 1k eller mer x) har 3k ip nu btw...
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 31 2011 10:13am
Quote (swewik @ Jan 31 2011 04:07pm)
titta in mitt acc, och se om du vill ha det. kan sälja det för 1k eller mer x) har 3k ip nu btw...


Vi får se skall fösöka lite till, har lagt ut så jävla mycket tid o skit på det jag har ^^ 1/7 kanske inte e så illa med tanke på att jag typ aldrig har spelat med en poaler utan bara med massa rands.
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 31 2011 10:19am
Quote (LinkToMyProfile @ Jan 31 2011 04:13pm)
Vi får se skall fösöka lite till, har lagt ut så jävla mycket tid o skit på det jag har ^^  1/7 kanske inte e så illa med tanke på att jag typ aldrig har spelat med en poaler utan bara med massa rands.


isf lägger kmr du ju lägga ner ännu mer tid ^^
1/7 av lvl 30 lr vaaaaa?

kanske kan ta ett game med dig och dom andra ikv =)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 31 2011 10:22am
Quote (swewik @ Jan 31 2011 04:19pm)
isf lägger kmr du ju lägga ner ännu mer tid ^^
1/7 av lvl 30 lr vaaaaa?

kanske kan ta ett game med dig och dom andra ikv =)


neeeee asså 1 Win 7 Lose menar jag på Solo ranked :) det kanske går att ta igen utan några större svårigheter
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 31 2011 10:30am
Quote (LinkToMyProfile @ Jan 31 2011 04:22pm)
neeeee asså  1 Win 7 Lose menar jag på Solo ranked :) det kanske går att ta igen utan några större svårigheter


aha, men jag har aldrig spelat ranked games :)

nja... beror nog mest på laget man får... runor och masteries gör inte att man vinner till 100% dirr ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 31 2011 10:47am
Quote (LinkToMyProfile @ 31 Jan 2011 17:22)
neeeee asså  1 Win 7 Lose menar jag på Solo ranked :) det kanske går att ta igen utan några större svårigheter


då har du ju inte ens en rating än, 10 games minst för en rating =)
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 31 2011 10:56am
Quote (Litttle_Brother @ Jan 31 2011 04:47pm)
då har du ju inte ens en rating än, 10 games minst för en rating =)


undra om man skulle börja spela ranked ist? B)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 31 2011 11:11am
Quote (swewik @ Jan 31 2011 04:30pm)
aha, men jag har aldrig spelat ranked games :)

nja... beror nog mest på laget man får... runor och masteries gör inte att man vinner till 100% dirr ^^


ja klart det beror på laget och dig ^^ det är allt. komunication är typ viktigast, men det är en jävla skilnad på att köra ranked och normal games.

Quote (Litttle_Brother @ Jan 31 2011 04:47pm)
då har du ju inte ens en rating än, 10 games minst för en rating =)



Aha är det så det funkar :) äh det är la bara köra på xD


Drog 20/5/15 med kata precis Boom! drog typ en quadra kill i lvl 6 xD dom skule ganka oss bot mej o renekton, drog bounicing ulti shumpo ut bouncing shumpo döda :P

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 31 2011 11:16am
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 31 2011 11:24am
va äre för skillnad på att köra ranken och normal?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 31 2011 11:53am
Quote (swewik @ 31 Jan 2011 17:24)
va äre för skillnad på att köra ranken och normal?


ranked*

då får varje lag banna 2 gubbar och så väljar lagen gubbarna i turordning, sen så ser man vilka dom andra väljer OCH tar de andra laget en gubbe kan inte du spela den
Go Back To Svenska Topic List
Prev11251261271281291131Next
Add Reply New Topic New Poll