Quote (ChingeR @ 7 May 2010 23:42)
Har inte ens fått köra mq än, vet fan inte ens vad det är typ

är lvl 10 nu!
yayy, dn8 så jag kan köpa lite gear plax
Sluta tigg din fitta
Reportar dig snart, allvarligt.
Quote (Rewarded @ 7 May 2010 23:41)
åfan

min första fail på pala
1st doors är gay