d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1124125126127128669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 21 2011 03:24pm
Quote (PlaaD @ 21 Dec 2011 22:04)
Hittade äntligen en snygg rugbytröja som passade bra
Blev även klar med de sista julklapparna idag


Rugbytröjor är grymt fräscha träningströjor, galet stiliga!
Har dock provat löpträna med en, skavsår över skulderblad/axlar. Ingen höjdare direkt!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 21 2011 04:31pm
Quote (Fil @ 21 Dec 2011 23:24)
Rugbytröjor är grymt fräscha träningströjor, galet stiliga!
Har dock provat löpträna med en, skavsår över skulderblad/axlar. Ingen höjdare direkt!


Nja denna är mer för att ha på sig vid andra tillfällen än träning :)
Tar vafan som helst på mig under träning nn classy :)

This post was edited by PlaaD on Dec 21 2011 04:31pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 21 2011 04:42pm
Quote (PlaaD @ 21 Dec 2011 23:31)
Nja denna är mer för att ha på sig vid andra tillfällen än träning :)
Tar vafan som helst på mig under träning nn classy :)


Jag brukar inte ha min vid träning heller längre. Tränade ju rugby förr och då hade jag den. Vanliga tröjor är inte tillräckligt slitstarka!
Sällan jag använder den tbh. Men rugbytröjor är fan stiliga ändå! =)
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Dec 21 2011 04:42pm

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 21 2011 04:42pm
Quote (Fil @ 22 Dec 2011 00:42)
Jag brukar inte ha min vid träning heller längre. Tränade ju rugby förr och då hade jag den. Vanliga tröjor är inte tillräckligt slitstarka!
Sällan jag använder den tbh. Men rugbytröjor är fan stiliga ändå! =)


Manpoint +3 för Rugby!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 21 2011 04:45pm
Quote (PlaaD @ 21 Dec 2011 23:42)
Manpoint +3 för Rugby!


Eller hur! Dock inte lika manligt att jag fick axelproblem efter det! Överledad + rugby är dömt att misslyckas.
Har nu opererat båda axlarna! Kan inte köra en del övningar på gymmet tack vare det!
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 21 2011 04:45pm
Quote (Yla123 @ Dec 21 2011 10:42pm)
http://www.forevergeek.com/wp-content/media/2011/07/swtor_cover-470x650.jpg


KING!
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Dec 21 2011 04:49pm
Quote (Mabouse @ Dec 22 2011 12:45am)
KING!


är obehagligt sugen. Jobbade hela dagen igår och idag, så det är först nu jag har lite fritid... Ååh vad här ska nördas
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Dec 21 2011 04:49pm
När släpps swtor?
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Dec 21 2011 04:50pm
Quote (nejnej @ Dec 22 2011 12:49am)
När släpps swtor?


släpptes igår
Go Back To Svenska Topic List
Prev1124125126127128669Next
Add Reply New Topic New Poll