d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11241251261271281131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 30 2011 10:13am
Quote (LinkToMyProfile @ 30 Jan 2011 13:25)
det är ju därför man förlorar i normal games, Man är rätt trött på det.


grejen är den att man alltid får spela med en eller 2 polaker/ryssar/spanjorer... skulle jag haft ikea eller microsoft i mina händer skulle jag skänka online-spel-världen pengar till speciella servrar för speciella personer, och alla fail-avel skulle få göra diverse tester för att få spela med resten av världen istället för att låta ''oss'' få en hjärnblödning så fort man spelar
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 30 2011 10:27am
Quote (Chefen @ 30 Jan 2011 17:13)
grejen är den att man alltid får spela med en eller 2 polaker/ryssar/spanjorer... skulle jag haft ikea eller microsoft i mina händer skulle jag skänka online-spel-världen pengar till speciella servrar för speciella personer, och alla fail-avel skulle få göra diverse tester för att få spela med resten av världen istället för att låta ''oss'' få en hjärnblödning så fort man spelar


haha förstår vad du menar därför spelar man inte ranked om man inte har ngn med sig så att man vet att man iaf kan ha ngn chans att vinna.

fast vad vet jag har har spelat 2 ranked 3v3 och vunnit sen har jag inte spelat mer för att jag slår sönder mitt tbord om jag får in ngn idiot
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 30 2011 08:49pm
flera rekord har slagits inatt, sämsta poppyn,vlad m.fl

världsmästerskap i feeding <_<

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 30 2011 10:53pm
Quote (Chefen @ 31 Jan 2011 03:49)
flera rekord har slagits inatt, sämsta poppyn,vlad m.fl

världsmästerskap i feeding <_<


världmästare i att vända dygnet rätt
<--
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 31 2011 05:26am
Quote (ChingeR @ Jan 31 2011 05:53am)
världmästare i att vända dygnet rätt
<--


oh really?
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 31 2011 06:22am
Quote (Chefen @ Jan 31 2011 02:49am)
flera rekord har slagits inatt, sämsta poppyn,vlad m.fl

världsmästerskap i feeding <_<


true story :P

fan vad lyckat ranked xD först Dc så man fick starta om rautern och när man kommer in igen fick man blue screen xD det var la 3 vs 5 i typ 10-15 min ^^ men hade vi inte haft den värdelösa teemon hade vi fan tagit hem det.

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 31 2011 06:46am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 31 2011 06:22am
Quote (eWaste @ 31 Jan 2011 12:26)
oh really?


yeo

gick o la mig 4 på dagen vaknade 5 på morgonen

>
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 31 2011 08:25am
jag ger 500 fgs för ett lvl 30 acc som jag antingen är nöjd med eller lvlat och sparat Ip. :)

Eu ofc.

Om ni Lvlar det till 30 och sparar allt Ip (ni kan köpa 1 gubbe som ni kan spela) så får ni 600 fgs :)


Om ni är på men inte gillar priset så kan ni lägga ett förslag :)


Om ni har ett Acc med Iaf 60% av alla gubbar + dugliga runor så får ni 1k :)

( Viktigt: Får inte vara några ranked game spelade)

Men jag ser helst ett Ny LvLat acc med allt sparat ip :9 hade varit top

Om det går extremt fort så får ni mer :)

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 31 2011 08:43am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 31 2011 10:00am
Quote (LinkToMyProfile @ 31 Jan 2011 15:25)
jag ger 500 fgs för ett lvl 30 acc som jag antingen är nöjd med eller lvlat och sparat Ip. :)

Eu ofc.

Om ni Lvlar det till 30 och sparar allt Ip (ni kan köpa 1 gubbe som ni kan spela)  så får ni 600 fgs :)


Om ni är på men inte gillar priset så kan ni lägga ett förslag :)


Om ni har ett Acc med  Iaf 60% av alla gubbar + dugliga runor så får ni 1k :)

( Viktigt: Får inte vara några ranked game spelade)

Men jag ser helst ett Ny LvLat acc med allt sparat ip :9 hade varit top

Om det går extremt fort så får ni mer :)


har lvl 30 acc 11k ip och massa kung grejjer, fast inte till salu ;PPpPpPPpPpPp
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 31 2011 10:00am
skit i preserna vi diskuterar det om ni har något att erbjuda :)

Quote (Nickeee @ Jan 31 2011 04:00pm)
har lvl 30 acc 11k ip och massa kung grejjer, fast inte till salu ;PPpPpPPpPpPp




;PpPPPpPPPpPp

to bad so sad :D

Jag har ju ett Acc med typ 70% av alla gubbat 2 fulla rune sidor 1 till Ap nuke med

142 Hp 8,5 Mag pen 28 ap @ 18

och en till Dps

21 As 145 Hp

sedan nästan full Crit Dmg till trynda.


Men asså jag måste ha mycket bättre Ranked stats :( ligger efter 1:w 7:L på solo ranked :/ tror ni det går att ta igen lätt? måste få en sådan Win streak ^^ serri

Vi får se skall fösöka lite till, har lagt ut så jävla mycket tid o skit på det jag har :P

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 31 2011 10:12am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11241251261271281131Next
Add Reply New Topic New Poll