Quote (LinkToMyProfile @ 30 Jan 2011 14:25)
det är ju därför man förlorar i normal games, Man är rätt trött på det.
därför spelar man xin eller lux båda kan vinna spel 3v5 . se bara till att döda top / bot så mycke du kan med ulti få 20stacks mejas och den där som ger 30% mer ap så e det GG efter det
efter frozen mallet på xin så kan du diva torn och då får du massa kills .