d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11231241251261271131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 29 2011 03:01pm
Quote (Nickeee @ 29 Jan 2011 21:32)
hade mer än 50 wins än lost :D
nu äre typ 49 tror jag. xD


lol noob
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jan 29 2011 03:03pm
Quote (ChingeR @ Jan 29 2011 09:01pm)
lol noob


EgD på CreEpKilLs 1St tImE i PlaY
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 29 2011 05:21pm
Quote (R4mses @ 29 Jan 2011 22:03)
EgD på CreEpKilLs 1St tImE i PlaY


egd cuz i gave ya kills etc
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 29 2011 05:41pm
Quote (ChingeR @ 29 Jan 2011 23:21)
egd cuz i gave ya kills etc


cuz i made you
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 29 2011 05:53pm
Quote (Chefen @ 30 Jan 2011 00:41)
cuz i made you


newfag
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 29 2011 06:01pm
Quote (ChingeR @ 29 Jan 2011 23:53)
newfag


wanna hear the most annoying sound in the world?

mm hörde nog fnittret i skype! passare gosse :angry:
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 29 2011 06:38pm
Quote (Chefen @ Jan 30 2011 12:01am)
wanna hear the most annoying sound in the world?

mm hörde nog fnittret i skype! passare gosse  :angry:


cuz chef
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 29 2011 07:25pm
Quote (Chefen @ 30 Jan 2011 01:01)
wanna hear the most annoying sound in the world?

mm hörde nog fnittret i skype! passare gosse  :angry:


fagnew
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 30 2011 07:25am
Quote (Chefen @ Jan 29 2011 07:36pm)
hade jag haft med om inte 150 av mina games har nån lämnat/stått afk/feedat etc ect


det är ju därför man förlorar i normal games, Man är rätt trött på det.

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 30 2011 07:25am
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 30 2011 10:03am
Quote (LinkToMyProfile @ 30 Jan 2011 14:25)
det är ju därför man förlorar i normal games, Man är rätt trött på det.


därför spelar man xin eller lux båda kan vinna spel 3v5 . se bara till att döda top / bot så mycke du kan med ulti få 20stacks mejas och den där som ger 30% mer ap så e det GG efter det

efter frozen mallet på xin så kan du diva torn och då får du massa kills .
Go Back To Svenska Topic List
Prev11231241251261271131Next
Add Reply New Topic New Poll