d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev1123124125126127231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 15.00
Nov 5 2009 11:50am
Quote (Litttle_Brother @ 5 Nov 2009 18:47)
Win ;D

En dag mötte en grön liten groda en man när hon hoppade över vägen.
Grodan kväkte åt mannen: "Om du kysser mig blir jag en vacker prinsessa."
Mannen plockade upp grodan och satte den i fickan. Efter en stund kväkte grodan "Om du kysser mig blir jag en vacker prinsessa och jag LOVAR att stanna hos dig i en vecka!"
Mannen plockade ut grodan ur fickan, tittade på den en stund och log. Sedan stoppade han tillbaka den i fickan och där fick den ligga bland mobiltelefon och pennor.
Efter ytterligare en stund kväkte grodan desperat: "Om du kysser mig blir jag en vacker prinsessa och jag lovar att stanna hos dig i ett år och jag skall göra allt du begär."
Mannen plockade återigen upp grodan ur fickan och tittade på den med ett underligt leende. Men ner i fickan åkte grodan igen. Då kväkte grodan "Men hallå! Varför vill du inte kyssa mig.
Jag skulle bli en vacker kvinna och den perfekta flickvännen."
Då plockade mannen upp grodan igen och sa "Hör på nu. Jag är IT-konsult,
och jag har inte tid med någon flickvän eller sex eller annat larv, men en talande groda är coolt."

hahah :D
du, insåg precis att den här tråden har varit "aktiv" i över ett år nu. ganska extremt imo! :D

This post was edited by Alphabetz on Nov 5 2009 11:50am
Member
Gold: 0.00
Nov 5 2009 11:52am
Quote (Alphabetz @ 5 Nov 2009 18:50)
du, insåg precis att den här tråden har varit "aktiv" i över ett år nu. ganska extremt imo! :D

nice ;)
Member
Gold: 25.00
Nov 5 2009 12:45pm
Quote (Litttle_Brother @ Nov 3 2009 02:20am)
IGEN =P

http://i34.tinypic.com/2cx9e95.jpg

LOL!
Member
Gold: 2,069.00
Nov 5 2009 01:53pm
Quote (Alphabetz @ 5 Nov 2009 18:50)

Jo jag vet, långlivad, det är härligt.

Quote (CoTrSpawn @ 5 Nov 2009 19:45)
LOL!

den är kung ;D

Lol'd

Det var två tvillingar, Per och Erik. Per var ägare till en gammal eländig båt. Nu råkade det sig att Eriks fru dog samma dag som Pers båt sjönk.

Några dagar senare så mötte en gammal snäll tant Per och misstog honom för Erik och sa: "Jag är hemskt ledsen att höra om din förlust, det måste kännas förfärligt." Per som trodde att hon pratade om hans båt svarade:

"Nja, faktum är att jag är ganska glad att slippa henne, hon var genomrutten från första början. Underdelen var alldeles sönderriven och hon luktade som en gammal död fisk. Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka baktill och ett präktigt stort hål framtill också. Varje gång jag använde henne så blev hålet bara större och hon började läcka ännu mer. Jag antar att det som till sist gjorde slut på henne var när jag hyrde ut henne till fyra killar som ville ut och ha lite kul.

Jag varnade dem att hon var i ganska dåligt skick men de ville ha henne ändå. De idioterna försökte alla att komma in i henne på samma gång så hon sprack upp i mitten.

Men vad gör det, det är väl bara att börja kolla annonserna om man ska hitta en ny."

Member
Nov 6 2009 02:47pm

Är man soldat i finska armeén så har man två möjligheter.
Antingen överlever man eller också dör man.
Överlever man så är det inget mer med det, men dör man så har man ytterligare två möjligheter.
Antingen begravs i en massgrav eller så begravs man ensam.
Begravs man i en massgrav så är det inget mer med det, men begravs man ensam har man ytterligare två möjligheter.
Antingen blir man en blomma eller så blir man ett träd.
Blir man en blomma så är det inget mer med det, men blir man ett träd så har man ytterligare två möjligheter.
Antingen blir man ved eller också blir man papper.
Blir man ved är det inget mer med det, men blir man papper så har man ytterligare två möjligheter.
Antingen blir man vanligt papper eller också blir man toapapper.
Om man blir vanligt papper är det inget mer meddet, men blir man toapapper så har man ytterligare två möjligheter.
Antingen kommer man till herrarnas eller också kommer man till damernas.
Kommer man till herrarnas så är det inget mer med det, men kommer man till damernas så har man ytterligare två möjligheter.
Antingen blir man torkad där fram eller så blir man torkad där bak.
Blir man torkad där bak så är det inget mer med det, men blir man torkad där fram så är det inte så dumt att gå med i finska armeén.

Member
Gold: 12,138.00
Nov 6 2009 02:56pm
Det var en gång en kaka, men Little_Brothers mamma ville något annat smaka.

Det var där jag kom in i bilden.
Member
Gold: 1,732.37
Nov 6 2009 02:57pm
Quote (VadSkaJagHeta @ 6 Nov 2009 21:56)

hahaha xD
Member
Nov 6 2009 04:00pm
Quote (VadSkaJagHeta @ 6 Nov 2009 21:56)

vad har du emot mig då? ^_^

Btw inte ens rolig, om du nu ska förnedra/skämta om mig, gör det roligt ;)

Det var en gång en rysk en amerikan och en bellman som skulle tävla om vem som hade störst pappa. Först var det ryssen han sa: min pappa är så stor att om han står upp så har han det ena benet i finland och det andra i england. Då sa amerikanen att hans pappa är så lång att man kan tå på stjärnorna. Då så Bellman, det är inte stjärnor, där är min pappas pungkulor.

Member
Gold: 12,138.00
Nov 6 2009 04:07pm
Quote (Litttle_Brother @ 6 Nov 2009 23:00)
vad har du emot mig då? ^_^

Btw inte ens rolig, om du nu ska förnedra/skämta om mig, gör det roligt ;)

Det var en gång en rysk en amerikan och en bellman som skulle tävla om vem som hade störst pappa. Först var det ryssen han sa: min pappa är så stor att om han står upp så har han det ena benet i finland och det andra i england. Då sa amerikanen att hans pappa är så lång att man kan tå på stjärnorna. Då så Bellman, det är inte stjärnor, där är min pappas pungkulor.

Jag är fett rolig

1-0

Och kastsa för övrigt inte igelkottar i en ballongaffär när du postar bellmanhistorier.

This post was edited by VadSkaJagHeta on Nov 6 2009 04:08pm
Member
Nov 6 2009 05:56pm
Quote (VadSkaJagHeta @ 6 Nov 2009 23:07)
Jag är fett rolig

1-0

Och kastsa för övrigt inte igelkottar i en ballongaffär när du postar bellmanhistorier.

Du var inte alls rolig. Och sen var det bara en copy paste den där bellman historien.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1123124125126127231Next
Add Reply New Topic New Poll