d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1122123124125126229Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 21 2013 07:54am
Quote (Svartermetalisk @ 21 Apr 2013 15:02)
Jaha det är ingen fast mängd rake du ska omsätta för att få ut bonus utan du måste ha högt snitt ?

Jobbigt


jo bonusen går på fast rake, men inte Edge grejen som gör att man får tillbak X% av raken i Cash varje vecka.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 21 2013 12:24pm
Quote (Malmy @ 21 Apr 2013 15:54)
jo bonusen går på fast rake, men inte Edge grejen som gör att man får tillbak X% av raken i Cash varje vecka.


Edge grejeb är väl i snitt veckovis? Jay hade payback men lirade inte ens varje dag i veckan.. men hade snitt på ca 900p per vecka
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 21 2013 12:39pm
Quote (berhemuli @ 21 Apr 2013 20:24)
Edge grejeb är väl i snitt veckovis? Jay hade payback men lirade inte ens varje dag i veckan.. men hade snitt på ca 900p per vecka


Det är ett snitt från vecka eller månad eller 100dagar, men snittet är per dag , dock så kommer jag averaga kanske 50-60 poäng /dag på 0.05/0.10 nivån. vilket betyder att jag når upp till den lägsta cash utdelningsnivån, hade jag kunnat tjäna in 100poäng per dag hade det varit mycket bättre, men hittils har det varit typ 50-60.

Dock blir kraven lägre på snittet över längre tid, på 30dagar skulle jag bara behöva 50poäng /dag för att nå Gold istället, och över 100dagar behöver jag snitta 30poäng för guld. (dock över en vecka är guld 100p/dag).
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 21 2013 01:29pm
Quote (Malmy @ 21 Apr 2013 20:39)
Det är ett snitt från vecka eller månad eller 100dagar, men snittet är per dag , dock så kommer jag averaga kanske 50-60 poäng /dag på 0.05/0.10 nivån. vilket betyder att jag når upp till den lägsta cash utdelningsnivån, hade jag kunnat tjäna in 100poäng per dag hade det varit mycket bättre, men hittils har det varit typ 50-60.

Dock blir kraven lägre på snittet över längre tid, på 30dagar skulle jag bara behöva 50poäng /dag för att nå Gold istället, och över 100dagar behöver jag snitta 30poäng för guld. (dock över en vecka är guld 100p/dag).


yees i see isee, tänkte inte på att du lirar 0.05/0.1
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 21 2013 01:33pm
Quote (berhemuli @ 21 Apr 2013 21:29)
yees i see isee, tänkte inte på att du lirar 0.05/0.1


aa blir lite annorlunda när man kör mindre stakes :)
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 22 2013 09:57am
Lite random fråga.

Hur stavar ni Ace på svenska?

Ess eller Äss?

Jag har alltid skrivit Ess, kopplat till ordet esse, Men fulltilt skriver ut det Äss på svenska :S
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 22 2013 09:58am
Quote (Malmy @ 22 Apr 2013 17:57)
Lite random fråga.

Hur stavar ni Ace på svenska?

Ess eller Äss?

Jag har alltid skrivit Ess, kopplat till ordet esse, Men fulltilt skriver ut det Äss på svenska :S


Skriver alltid Ess.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 22 2013 09:59am
Quote (Malmy @ Apr 22 2013 05:57pm)
Lite random fråga.

Hur stavar ni Ace på svenska?

Ess eller Äss?

Jag har alltid skrivit Ess, kopplat till ordet esse, Men fulltilt skriver ut det Äss på svenska :S


Jättebra fråga jag har ingen aning :D

Jag brukar använda förkortningen "A"

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 22 2013 10:02am
Quote (Marcusd0 @ 22 Apr 2013 17:58)
Skriver alltid Ess.


jo jag med.

Quote (Svartermetalisk @ 22 Apr 2013 17:59)
Jättebra fråga jag har ingen aning :D

Jag brukar använda förkortningen "A"


jo självklart jag också, men känns det bä'ttre med Ess eller Äss tycker du?
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 22 2013 10:04am
ess ^_^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1122123124125126229Next
Add Reply New Topic New Poll