d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1122123124125126669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Dec 16 2011 05:48pm
Quote (Yllegarnet @ Dec 16 2011 11:43pm)
kent släpper ny skiva i sommar! :love: !!!!!!!


Och istället för rakblad så får man nu en motorsåg på köpet!! :thumbsup:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 16 2011 06:24pm
Quote (PlaaD @ Dec 17 2011 12:40am)
Alltså, har Kent gjort material som är så pass värdefullt? Har dålig koll på skivor visserligen


1,500 för den är billigt, spec när man har i åtanke att jag fick granska exemplaret innan jag köpte det.

Normalt sett cashar folk 2,000+ på tradera och ber en stilla bön om att säljaren inte varit för snäll mot sig själva när dom beskrev skicket.

Kents tidiga vinyler finns i mellan 500 och 1000 ex det är därför det blir svinmycket pengar på dom.


Quote (Yllegarnet @ Dec 17 2011 12:43am)
kent släpper ny skiva i sommar! :love: !!!!!!!


Den kommer i April

Jag är sjukt peppad! :D

e:! http://www.tradera.com/kent-verkligen-vinyl-lp-megarare-500-ex-limited-edt--auktion_340425_144804598

Jag som sålde B)

This post was edited by Svartermetalisk on Dec 16 2011 06:28pm
Member
Posts: 5,950
Joined: Mar 14 2009
Gold: 73.00
Dec 17 2011 06:09am
mitt senaste köp var Secret of mana till snes, fick tag i det otroligt billigt på tradera, bra skick med kartong o allt för 350kr, dessutom pal :D egen julklapp! :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 17 2011 08:49am
ett par jeans 799 som hittat!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 17 2011 08:58am
1 kilo godis för 29 spänn.
skön deal :D
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 17 2011 08:59am


600 spänn.

Edit: Noterade att det såg skumt ut vid halsen på bilden. Är dock vanligt på den jag köpte.

This post was edited by Makta on Dec 17 2011 09:00am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 17 2011 11:33am
Quote (Svartermetalisk @ 17 Dec 2011 01:24)
1,500 för den är billigt, spec när man har i åtanke att jag fick granska exemplaret innan jag köpte det.

Normalt sett cashar folk 2,000+ på tradera och ber en stilla bön om att säljaren inte varit för snäll mot sig själva när dom beskrev skicket.

Kents tidiga vinyler finns i mellan 500 och 1000 ex det är därför det blir svinmycket pengar på dom.




Den kommer i April

Jag är sjukt peppad! :D

e:! http://www.tradera.com/kent-verkligen-vinyl-lp-megarare-500-ex-limited-edt--auktion_340425_144804598

Jag som sålde B)


ska på P&L och se dom 4 sure! :D

Åh nice :D
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Dec 17 2011 12:59pm
Quote (Makta @ Dec 17 2011 02:59pm)
http://www.armyshopen.se/product_images/2192Bla.jpg

600 spänn.

Edit: Noterade att det såg skumt ut vid halsen på bilden. Är dock vanligt på den jag köpte.


sjukt ful tbh haha :>
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Dec 17 2011 03:06pm
Quote (Makta @ Dec 17 2011 02:59pm)
http://www.armyshopen.se/product_images/2192Bla.jpg

600 spänn.

Edit: Noterade att det såg skumt ut vid halsen på bilden. Är dock vanligt på den jag köpte.


Har ett gäng för 20:- styck.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 17 2011 03:12pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 17 Dec 2011 19:59)
sjukt ful tbh haha :>


har du sett plagget in real life hade du inte tyckt det.

snyggaste plagget i försvaret imo
Go Back To Svenska Topic List
Prev1122123124125126669Next
Add Reply New Topic New Poll