Quote (Yllegarnet @ 8 Jan 2011 01:31)
this cuz awsome, kunde den låten på gitarr förut när jag fortfarande spelade...
Var fan ganska duktig men suger nu :|
nike, blev så jävla pist på p3 idag.. när dom äntligen spelade en epic låt som denna bryter dom i mitten för att ha nå lilla al bög reklam,,,...
så blev att lyssna på nu^^
Quote (Yllegarnet @ 8 Jan 2011 01:35)
Haha, ja det är störande... P3 spelar för mycket ny svensk fitt pop som suger kuk.... Samt rihanna... Jävla negerslyna som suger kuk
true xD
This post was edited by AsDrake on Jan 7 2011 06:40pm