d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11221231241251261131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 29 2011 09:41am
nån som är sugen på ett game? ;)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 29 2011 10:14am
funderar på att aldrig mer spela ett Solo 5v5 Normal game. Dom är ju för fan efterblivna kuk sugare allihopa -.-

300 fgs på raffle och vann ingenting ^^ paul the welcher! det är ju bara lurendreieri, jävla trams -.-

var tvungen att lätta mitt hjärta xD kan fan inte minnas sist jag var så arg.

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 29 2011 10:16am
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 29 2011 10:23am
Quote (LinkToMyProfile @ 29 Jan 2011 17:14)
funderar på att aldrig mer spela ett Solo 5v5 Normal game. Dom är ju för fan efterblivna kuk sugare allihopa -.-

300 fgs på raffle och vann ingenting ^^ paul the welcher! det är ju bara lurendreieri, jävla trams -.-

var tvungen att lätta mitt hjärta xD  kan fan inte minnas sist jag var så arg.


Vi kan dra ett 3v3 ranked sen :-)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 29 2011 10:27am
Quote (Marcusd0 @ Jan 29 2011 04:23pm)
Vi kan dra ett 3v3 ranked sen :-)


tycker jag :) vlad tryn mundo/olaf ftw :() men nu måste jag kötta ett game med karthus för att bli uppåt igen ^^

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 29 2011 10:27am
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 29 2011 11:10am
måste visa ss på det teamet jag hamnade i sen ^^



jävla underbart -.- låg typ 30 wins för lose för ett tag sedan. men det gick ju åt helvete.

Quote (Litttle_Brother @ Jan 29 2011 05:24pm)
hade rating i ranked förut, sen fick man bad teams :pPppPPPPPppPpP




Spela med oss 3v3 ranked :) köttade gött igår.

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 29 2011 11:26am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 29 2011 11:24am
Quote (LinkToMyProfile @ 29 Jan 2011 18:10)
måste visa ss på det teamet jag hamnade i sen ^^

http://img228.imageshack.us/img228/8193/namnlsfl.png

jävla underbart -.- låg typ 30 wins för lose för ett tag sedan. men det gick ju åt helvete.


hade rating i ranked förut, sen fick man bad teams :pPppPPPPPppPpP
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 29 2011 01:24pm
Quote (LinkToMyProfile @ 29 Jan 2011 18:10)
måste visa ss på det teamet jag hamnade i sen ^^

http://img228.imageshack.us/img228/8193/namnlsfl.png

jävla underbart -.- låg typ 30 wins för lose för ett tag sedan. men det gick ju åt helvete.





Spela med oss 3v3 ranked :) köttade gött igår.


45 mer wins än lost här :-)

Vill ha 50+ :(
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 29 2011 01:36pm
Quote (Marcusd0 @ 29 Jan 2011 19:24)
45 mer wins än lost här :-)

Vill ha 50+ :(


hade jag haft med om inte 150 av mina games har nån lämnat/stått afk/feedat etc ect
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 29 2011 01:53pm
nån som vill lira?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 29 2011 02:32pm
Quote (Marcusd0 @ 29 Jan 2011 20:24)
45 mer wins än lost här :-)

Vill ha 50+ :(


hade mer än 50 wins än lost :D
nu äre typ 49 tror jag. xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev11221231241251261131Next
Add Reply New Topic New Poll