måste visa ss på det teamet jag hamnade i sen ^^

jävla underbart -.- låg typ 30 wins för lose för ett tag sedan. men det gick ju åt helvete.
Quote (Litttle_Brother @ Jan 29 2011 05:24pm)
hade rating i ranked förut, sen fick man bad teams :pPppPPPPPppPpP
Spela med oss 3v3 ranked

köttade gött igår.
This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 29 2011 11:26am