Quote (SCXiao @ May 6 2010 08:57pm)
Det ligger nått i det där alltså.. däremot passa jag inte när jag joinade SD

iso grattis topic i LS forumet btw, nu när jag äntligen blivit av med den här hemska Samurai förbannelsen

Monk+ = topics OFC mate! men gz once more
Quote (Svartermetalisk @ May 6 2010 09:00pm)
Det anses av de flesta LS spelar fett retarderat med Pally topics när man måste vara Warlock för att nå top 50
Jag lovar att posta en topic när du eller Rewarded när Monk dock

Quote (snoramej @ May 6 2010 09:01pm)
Vouch. Ska undvika spam, speciellt i ls-forat

Godnatt folket!

Den här killen tyckte dock att en gz topic när jag passa 4 gånger i rad (efter att jag lämna min gamla guild och fick en monk... SPOOKY right?) VAR FETT ONÖDIGT!

johan
This post was edited by Luvve on May 7 2010 07:24am