d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1121122123124125229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 20 2013 01:16pm
Quote (Svartermetalisk @ Apr 20 2013 08:51pm)
Fan också, en fisk synar mitt turnbet med 4 outs att torska hela sin stack, 3 outs för split och 41 outs för att langa en check-fold och ge mig potten

gissa vad som händer


split?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 20 2013 01:21pm
Quote (Mikob @ Apr 20 2013 09:16pm)
split?


Jeppp :D

Lyckades plusa sessionen endå så inte så mad

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 20 2013 04:35pm
Wow, torskade en tre-bettad pott med AK mot QQ på xKQ bräda

Sen hamnade jag allin som 65 / 35 favorit och torskade den också :D

torskat mina fem senaste allins, vart favorit i fyra av dem.

Katastrof, nästa gång jag får 27 off ska jag shova direkt, att gå in som favorit går inge vidare.

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 20 2013 04:40pm
Quote (Svartermetalisk @ 21 Apr 2013 00:35)
Wow, torskade en tre-bettad pott med AK mot QQ på xKQ bräda

Sen hamnade jag allin som 65 / 35 favorit och torskade den också :D

torskat mina fem senaste allins, vart  favorit i fyra av dem.

Katastrof, nästa gång jag får 27 off ska jag shova direkt, att gå in som favorit går inge vidare.


Vet känslan :(

torskade nyss med AK mot 23offsuite (han träffade en 2a på rivern loel)

This post was edited by Malmy on Apr 20 2013 04:40pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 20 2013 04:46pm
Quote (Malmy @ Apr 21 2013 12:40am)
Vet känslan :(

torskade nyss med AK mot 23offsuite (han träffade en 2a på rivern loel)


Galet, fattar inte hur folk spelar.

I mitt fall har vart så tusen gånger jag sitter och mobbar folk tills dom får panikdamp och synar med midpair sen donkar dom ut mig på river? det är som att någon högre makt älskar fisk? aa jag vet inte jag går och lägger mig.

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 20 2013 04:48pm
Quote (Svartermetalisk @ 21 Apr 2013 00:46)
Galet, fattar inte hur folk spelar.

I mitt fall har vart så tusen gånger jag sitter och mobbar folk tills dom får panikdamp och synar med midpair sen donkar dom ut mig på river? det är som att någon högre makt älskar fisk? aa jag vet inte jag går och lägger mig.


sov gott man, nya tag imorgon :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 20 2013 04:51pm
Quote (Malmy @ Apr 21 2013 12:48am)
sov gott man, nya tag imorgon :)


Helt klart, nya tag imorrn.

det är tur att man har denna tråden att dampa loss i när man torskar annars vet jag inte xD

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 21 2013 04:42am
Fan vad starkt detta hände:

Jag har K8 suited i en multi-way pott

flopp kommer AKX, bara en i min färg

En fisk höjer ur första position, alla foldar fram till mig på knappen.

Här vet jag att mina kung är jävligt slagen men jag synar på implicita odds.

Turn är en åtta, han bettar, river är nåt random, han bettar, jag raisar han synar jag vinner.

Klassisk fisk, betta tre gator i rad med topp-par och sen vara tvungen att syna re-raiset pga pott-commitment

lika kul varje gång

This post was edited by Svartermetalisk on Apr 21 2013 04:43am
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 21 2013 06:02am
Quote (Svartermetalisk @ 21 Apr 2013 12:42)
Fan vad starkt detta hände:

Jag har K8 suited i en multi-way pott

flopp kommer AKX, bara en i min färg

En fisk höjer ur första position, alla foldar fram till mig på knappen.

Här vet jag att mina kung är jävligt slagen men jag synar på implicita odds.

Turn är en åtta, han bettar, river är nåt random, han bettar, jag raisar han synar jag vinner.

Klassisk fisk, betta tre gator i rad med topp-par och sen vara tvungen att syna re-raiset pga pott-commitment

lika kul varje gång


heh najz :)

kan inte connecta till fulltilt >.< Fan vad mycket strul det ska behöva vara.
Dom kräver att man spelar in 50FTPs / dag för att få Edge payback grejen, men det är ju inte så jävla lätt om dom på 3 dagar har haft mig suspendad pga av nåt säkerhets crap och sen så är deras connection ute nu >.<

This post was edited by Malmy on Apr 21 2013 06:04am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 21 2013 07:02am
Quote (Malmy @ Apr 21 2013 02:02pm)
heh najz :)

kan inte connecta till fulltilt >.< Fan vad mycket strul det ska behöva vara.
Dom kräver att man spelar in 50FTPs / dag för att få Edge payback grejen, men det är ju inte så jävla lätt om dom på 3 dagar har haft mig suspendad pga av nåt säkerhets crap och sen så är deras connection ute nu >.<


Jaha det är ingen fast mängd rake du ska omsätta för att få ut bonus utan du måste ha högt snitt ?

Jobbigt
Go Back To Svenska Topic List
Prev1121122123124125229Next
Add Reply New Topic New Poll